Tork, brandul care oferă produse și servicii profesionale de igienă clienților din întreaga lume, lansează un nou ghid „kaizen” ce are ca scop ajutarea companiilor să implementeze o cultură de îmbunătățire continuă. Kaizen are la bază teoria japoneză a managementului care susține că toți angajații ar trebui implicați în îmbunătățirea unei afaceri. Oferă sfaturi importante industriilor ce urmăresc să își crească productivitatea și este totodată susținută de un nou studiu printre operatori.
Echipat pentru îmbunătățire™ – Ghidul de îmbunătățire a productivității
Echipat pentru îmbunătățire™ – Ghidul de îmbunătățire a productivității este disponibil pentru descărcare aici și conține cinci sfaturi concrete despre cum să obții îmbunătățiri ale performanței cu ușurință și cum să implementezi o cultură de îmbunătățire continuă pentru a crea un avantaj competitiv durabil.
În conceperea noului ghid, Tork a lucrat alături de expertul kaizen Jonas Svanäng. Jonas a învățat și a studiat kaizen direct prin îmbunătățirea fabricilor Toyota și a aplicat aceleași cunoștințe în peste 100 de organizații la nivel internațional. Astăzi, Jonas este invitat în mod constant să își împărtășească gândurile despre kaizen și excelența operațională la conferințele internaționale.
„Scopul kaizen este de a instala o cultură a îmbunătățirii continue prin modificarea comportamentelor. Atunci când compania dumneavoastră adoptă o mentalitate kaizen, în care angajaților le este oferită oportunitatea să își optimizeze locul de muncă, aceasta va conduce la angajați mai motivați”, spune Jonas Svanäng, expert kaizen.
Rolul operatorilor în prevenirea și îmbunătățirea productivității
Operatorii lucrează de obicei cel mai aproape de zonele în care se ivesc probleme sau obstacole inutile (în limbajul kaizen, Muda, care înseamnă pierderi în afaceri/proces). Ei joacă astfel un rol esențial în prevenirea și îmbunătățirea productivității în cadrul companiei.
Cercetări recente efectuate de Tork arată că 89% dintre operatorii de mașini consideră că „îmbunătățirea constantă a rutinelor noastre de întreținere preventivă este importantă în compania mea” și 87% sunt de acord că „întreținerea preventivă reduce defecțiunile mașinilor și timpul de producție pierdut”.
„Vrem să ajutăm companiile să îmbunătățească rutinele de întreținere preventivă, în special cele care se îndreaptă spre o întreținere autonomă, prin contribuția cu produse inteligente și inovatoare care pot îmbunătăți eficiența și reduce pierderile. Fiindcă suntem conștienți că schimbările mici, ca parte a inițiativelor de îmbunătățire continuă, pot avea un impact semnificativ asupra calității, costului și livrării
Tork oferă o gamă largă de produse profesioniste de ștergere ca parte a sistemului Tork Performance®, pentru a ajuta la optimizarea rutinelor de curățare autonome în mediile industriale. Sistemul include atât o varietate de lavete de curățare, cât și dozatoare care sunt robuste și disponibile într-o gama unică de opțiuni pentru montare, ceea ce le permite să fie amplasate la îndemâna operatorului. Până la 89% dintre operatorii de mașini sunt de acord că „plasarea dozatoarelor de lavete robuste și profesioniste exact acolo unde am nevoie de ele ar susține curățarea eficientă și întreținerea preventivă”, spune Jenny Turner, Director de Marketing pentru industria igienei profesioniste în afaceri la Essity.
Tork
Brandul Tork oferă produse și servicii profesionale de igienă clienților din întreaga lume, de la restaurante și instituții medicale la birouri, școli și industrii. Produsele noastre includ dozatoare, prosoape de hârtie, șervețele igienice de toaletă, săpun, șervețele, lavete, dar și soluții software pentru curățarea bazată pe date. Prin expertiza în igienă, design funcțional și sustenabilitate, Tork a devenit un lider de piață care susține și îndeamnă clienții să gândească vizionar, astfel încât să fie întotdeauna pregătiți pentru afaceri. Tork este un brand global al Essity și un partener angajat pentru clienții din peste 110 de țări.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.