Symmetrica: Clienții preferă amenajările parcărilor și trotuarelor cu produse ieftine

Amenajările cu pavele sunt din ce în ce mai căutate de către toate segmentele de consumatori, însă există diferențe majore între proiectele publice și cele private în ceea ce privește criteriile de achiziție, conform datelor Symmetrica, liderul pieţei locale de pavele şi borduri vibropresate şi cel mai mare producător autohton.

Symmetrica

Comportamentul de consum diferă foarte mult pe segmentele de clienți. Astfel, dacă ne referim la proiectele publice, 80% dintre constructori aleg în continuare cele mai simple și ieftine produse pentru proiectele de parcări, trotuare sau pieţe”, declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica.

Se observă o schimbare majoră în ceea ce privește evoluția comportamentului consumatorului privat, fie că este vorba de proiecte comerciale sau rezidențiale. Față de anii trecuţi, când pavelele erau alese în special în funcție de preț, astăzi orientarea se face în funcție și de alte aspecte, precum designul sau culorile.

Acum, 70% dintre clienţii privaţi au început să prefere pavelele ce au prețuri medii și mari și sunt diferite din punct de vedere al  complexității sau culorilor produselor, cele high-end având prelucrări care le dau aspect antichizat, splitat, culori în mixuri sau cu nuanțe speciale, cum este albul, sau adaosuri de aditivi speciali”, a mai spus Sebastian Bobu.

Acesta a subliniat că în proiectele publice nu se ţine cont în mod special de tipul de zonă amenajată sau de calitatea sau estetica produselor, în timp ce în proiectele private pavelele sunt alese şi în funcție de arhitectura clădirii.

Dacă în rândul clienților privaţi criteriile de achiziție au început să se îndrepte în alte zone decât prețul, nu același lucru se poate spune despre proiectele publice, aceștia alegând în continuare cele mai simple și ieftine produse.

Astfel, cei mai mulți dintre clienții din segmentul proiectelor publice, respectiv 80%, aleg produsele simple, reprezentate în general de pavelele gri, ponderea celor cu design deosebit fiind de doar 5%”,  a menționat Directorul Executiv al Symmetrica.

Totuşi, indiferent de tipul de pavele pe care îl aleg, atât clienții privați, cât și cei din domeniul public, decid să includă aceste produse în proiectele de amenajare în detrimentul altor metode, datorită avantajelor pe care le au.

Noi observăm o creștere a cererii pentru pavele pe toate segmentele, atât public, cât și cel privat ce înclude clienții comerciali și cei rezidențiali. Acest lucru se datorează avantajelor pe care le conferă montarea acesui tip de produse, precum cele estetice, cele de ordin economic, întrucât pavelele au o durată mare de viață și pot fi întreținute ușor, și nu în ultimul rând avantaje legate de posibilitatea înlocuirii sau relocării lor fără pierderi însemnate”, a încheiat Sebastian Bobu.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,230 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » Symmetrica: Clienții preferă amenajările parcărilor și trotuarelor cu produse ieftine
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.