Noile tehnologii influențează amenajarea birourilor

Techno Office, unul dintre principalii furnizori de soluții complete pentru amenajarea spațiilor de birouri, spun că mobilitatea completă și posibilitatea de networking sunt factorii cheie care dictează amenajările office în acest an.

Amenajare birouri_Techno Office_2Indiferent de cultura oganizațională promovată și de domeniul de activitate în care activează, în ultimii ani, companiile au început să conștientizeze faptul că spațiul influențează productivitatea și fac eforturi pentru a-și cuceri angajații cu spații de lucru eficiente și cu un design inovativ.

Conform Techno Office, tendințele în amenajările office pentru anul în curs au la bază nevoia de comunicare, aceasta exprimându-se atât la nivelul compartimentării spațiilor, cât și la nivelul angajaților pentru care se dorește posibilitatea de a avea acces la datele companiei oriunde și oricând, prin intermediul telefoanelor, tabletelor și laptopurilor.

Companiile pun din ce în ce mai mult accent pe nevoile angajaților, iar încă din procesele de amenajare, eficiența acestora devine primordială. Astfel, pentru a le facilitatea comunicarea, se apelează la construirea zonelor de networking  și se iau în calcul posibilitățile prin care angajații pot dispune de o mobilitate completă”, a declarat  Iuliana Carata, General Manager Techno Office.

Pentru a răspunde nevoii de comunicare între angajații unei companii, recomandările Techno Office vizează spațiile deschise construite în zona centrală a biroului. Astfel, acestea pot funcționa ca un punct de networking atât formal, devenind un bun înlocuitor al sălii de ședințe, cât și informal, cu posibilitatea de a organiza în cadrul acestuia diverse activități de recreere.

Mobilitatea este unul dintre factorii cheie, întrucât companiile preferă proiectoare și ecrane wireless, ce pot fi controlate direct prin dispozitive mobile.

Un spaţiu de adecvat videoconferințelor are nevoie de instalarea de mese care să beneficieze de anumite aspecte tehnologice care să faciliteze întâlniri online de calitate, precum sisteme de conectate la internet rapide, fie fixe, fie wireless. De asemenea, un birou special destinat vide-conferinţelor trebuie să dispună de  sisteme audio performante, ecrane de proiecţie sau sisteme speciale de adaptare a luminii.

Spațiile de lucru devin mai creative. Urmând exemplul companiilor din IT, faimoase pentru spațiile neconvenționale în care în activează, din ce în ce mai multe companii apelează la soluții de amenajare informale, care să sporească energia angajațiilor.

Calitatea și durabilitatea produselor sunt principalele criterii de care companiile țin cont atunci când își încep amenajările. Design-ul, forma, culoarea și funcționalitățile produselor sunt următoarele aspecte care contează în decizia de achiziție.

Din punct de vedere al culorilor, se sesizează necesitatea de a alege combinații de culori care stimulează sau calmează starea de spirit a angajațiilor, în funcție de specificul companiei. Totuși, acestea nu sunt alese la întâmplare, fiecare companie ținând cont de identitatea brandului pe care îl reprezintă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *