„Meseriașul din Carpati” – platforma de comunicare pentru Z100 de la Carpatcement

Agenţia de strategie şi manifestare creativă de brand Rusu+Borţun Brand Growers semnează lansarea unui nou produs în portofoliul Carpatcement: cimentul Z100, un produs pentru zidărie şi tencuială care completează necesităţile utilizatorilor din mediul de construcții. „Meseriașul din Carpaţi” reprezintă platforma de comunicare pentru Z100, un produs românesc pentru construcții, ai cărui utilizatori sunt, aproape în exclusivitate, meseriașii români.

Vizual campanie Z100-Carpatcement

„Z100 este dedicat meseriașilor români, pe care îi respectă pentru felul lor original de a fi şi de a-şi face treaba: ştiu prea bine ce au de facut şi nu au nevoie de lecţii, nu lasă pe nimeni nerezolvat, se descurcă în orice situaţie, fac să fie bine, să fie toată lumea mulţumită. Toate aceste calităţi se regăsesc într-un personaj care reprezintă tot ce a dat piaţa de construcții de la noi mai bun: Meseriașul din Carpaţi, care este onorat prin platforma de comunicare realizată de noi, dedicată lui şi va fi declinată într-o serie de medii convenţionale şi proiecte speciale”, a declarat Mihaela Neaţu, Senior Creative Rusu+Borţun Brand Growers.

Prima etapă a campaniei se desfăşoară în perioada aprilie – mai, în următoarele medii: radio, print, instore, outdoor.

Alături de Rusu+Borţun Brand Grower, campania de lansare a noului produs a fost supervizată de agenţia de consultanţă în management The CSR Agency.

Lansarea Z100 este primul proiect pe care agenţia Rusu+Bortun Brand Growers îl semnează pentru Carpatcement, client pe care l-a câștigat la începutul anului 2014 şi alături de care mai lucrează în acest moment la proiectul aniversării a 100 de ani a fabricii de la Fieni.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,210 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Construcţii » „Meseriașul din Carpati” – platforma de comunicare pentru Z100 de la Carpatcement

Spune-ți părerea

  1. Jenanta Campania si mesajul transmis, pacat de produsul nou lansat (presupunand ca acesta este si bun sau poate ca nu!!!)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.