Se lansează TELLUR Experience, o serie de spații fizice, poziționate în cadrul centrelor comerciale, unde consumatorii vor putea interacționa direct cu produsele smart-tech ale brandului românesc TELLUR, prezent în peste 30 de piețe internaționale.
Începând cu 1 noiembrie, pasionații de smart-tech vor putea vizita locațiile pentru a descoperi întreaga gamă de produse de la producătorul român. Brandul vine în întâmpinarea clienților cu spații în care specialiștii îi pot ajuta să găsească cea mai bună soluție smart-tech pentru nevoile lor.
„Prezența fizică, posibilitatea de a veni să testeze și să experimenteze cu produsele, accesul la un consultant pregătit să le răspundă tuturor întrebărilor și să ofere sfaturi – toate acestea reprezintă un pas pe care îl facem pentru a fi mai aproape de clienții noștri și de a le oferi cea mai bună experiență smart-tech. Fiecare produs pe care îl dezvoltăm este gândit să simplifice și îmbunătățească calitatea vieții consumatorului prin urmare o demonstrație fizică a acestor beneficii este cea mai bună metodă de a consolida încrederea în produsele noastre.” declară Horațiu Vasilescu, Business Developer TELLUR.
Design-ul spațiului TELLUR Experience
Cu un design futurist, spațiul integrează fără efort tehnologia cu design-ul și este organizat conform categoriilor de produse ale brandului, pentru a permite clienților să meargă direct spre zona în care au un interes. Asistenții vor ajuta vizitatorii să navigheze prin portofoliul brandului, să găsească produsul potrivit pentru nevoile lor iar apoi vor oferi indicații pentru testarea acestuia.
„Spațiile TELLUR Experience au fost gândite astfel încât să acopere cele trei categorii pe care vrem să le aducem în fața clienților: Tellur Smart Home – cu gama dedicată unui domiciliu smart, Tellur Green – cu gama de produse sustenabile, confecționate 100% din materiale ecologice și produsele Tellur pentru uz zilnic. În acest mod facem facilă testarea întregii game iar consumatorii pot descoperi singuri ce se pliază pe nevoile lor.” Horațiu Vasilescu, Business Developer TELLUR.
Spațiile vor putea fi vizitate începând cu data de 6 noiembrie în următoarele centre comerciale din București: AFI Cotroceni și Plaza România.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
