Franke, compania elvețiană producătoare de sisteme complete pentru bucătăriile de uz casnic și aplicații profesionale de food service, a înregistrat rezultate considerabile în campania de reduceri a lunilor noiembrie-decembrie 2021.
Mai precis, vânzările Franke pe segmentul online au crescut cu 50% față de anul 2020.
Preferințele românilor sunt diverse când vine vorba despre achizițiile realizate, însă calitatea și tehnologia au reprezentat doi factori cu un impact decizional puternic. Cele mai vândute produse din webshop-ul Franke au fost chiuvetele, bateriile, plitele și cuptoarele din colecțiile noi (Mythos, Maris, Smart).
Colecțiile noi Franke, în topul preferințelor
Colecția Mythos, ce valorifică designul și versatilitatea de înaltă tehnologie, a fost sursa pentru cele mai multe achiziții online de cuptoare. Numeroasele funcții de gătire – prepararea hranei cu aburi, Multicooking (pentru pregătirea a 4 feluri de mâncare simultan), Cook Assist (cu 60 de rețete prestabilite) sau sistemul de curățare – dar și aspectul simplu, cu bun gust, au diferențiat aceste electrocasnice Franke în alegerea consumatorilor.
Când vine vorba despre plite, cele din colecția Maris au fost preferatele. Plitele din colecția Maris surprind prin eleganță și eficiență, însă și prin diversitate. Produsele puse la dispoziție în colecția Maris au o adaptabilitate mare, oferind clienților o experiență de utilizare facilă și plăcută.
În ceea ce privește chiuvetele, materialul de confecționare a influențat puternic alegerile. Chiuvetele din fragranite au fost cel mai des adăugate în coșurile de cumpărături din Franke magazin online în lunile noiembrie și decembrie 2021. Rezistența deosebită a acestui material texturat, care e unul dintre cele mai dure din lume (format din 80% nisip de cuarț și 20% rășină acrilică), dar și nivelul ridicat de igienă asigurat de aceste chiuvete au convins vizitatorii online.
Bateriile s-au bucurat, de asemenea, de multă apreciere în această perioadă. Produsele VITAL surprind oricând cumpărătorii prin sistemele de filtrare a apei, sistemele de siguranță pentru copii și metodele de diminuare a consumului de apă, care demonstrează orientarea Franke spre o tehnologie eco-friendly în bucătărie.
Oferte și surprize pentru clienții Franke
Franke și-a încântat publicul cu o perioadă prelungită de reduceri, începând cu Franke Black Friday (din 12 noiembrie) și terminând cu campania White Christmas (până pe 31 decembrie 2021), adică mai bine de o lună și jumătate de promoții.
Prețurile au scăzut cu până la 30% pentru unele categorii de produse (de exemplu, pentru pachete de produse formate din chiuvetă, baterie, plită cu inducție, cuptor și hotă de tavan).
Reducerile Franke au fost cuprinse între 15% și 30% în această perioadă de discountare, în funcție de electrocasnicele la promoție.
Creșteri preconizate și pentru anul 2022
Targetul pentru primul trimestru al anului 2022 este unul îndrăzneț, vizând o creștere a vânzărilor cu 20%.
„Ne dorim ca la finalul lunii martie 2022 să înregistrăm o creștere a vânzărilor cu cel puțin 20% în webshop-ul Franke, comparativ cu același interval din 2021. Anul trecut, în plină pandemie, am reușit să obținem rezultate similare cu cele din 2019. Aceasta demonstrează că ne-am adaptat rapid vremurilor și sunt convins că ne putem atinge obiectivul și de această dată. Avem încredere în produsele noastre și, ce e mai important, clienții noștri au încredere”, declară Florin Porojan, Director General al Franke România.
Franke Home Solutions și Franke România
Franke Home Solutions este o divizie a grupului Franke și lider mondial în furnizarea de sisteme și soluții inteligente pentru bucătăria casnică. Divizia este activă în întreaga lume și are aproximativ 5.000 de angajați în aproape 40 de țări, generând vânzări de peste 1 miliard CHF.
Gama de produse acoperă toate zonele din bucătărie – de la prepararea și gătitul alimentelor până la eliminarea, curățarea și tratarea aerului. Soluțiile complete ale Franke Home Solutions oferă consumatorului o experiență nelimitată în bucătărie – simplu, igienic și ecologic.
Franke România este parte a diviziei Franke Home Solutions şi activează pe piaţa locală din anul 1998, fiind lider pe segmentul echipamentelor incorporabile pentru bucătării destinate uzului casnic.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
