Creștere de 18% a volumului vânzărilor pentru Bosch, în 2013

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, a atins anul trecut în România o cifră de afaceri de 212 milioane de euro. În raport cu anul 2012, în 2013 volumul vânzărilor a crescut cu 18%.

Bosch„2013 a fost un an foarte important pentru Bosch în România, caracterizat prin dezvoltarea solidă a tuturor activităţilor grupului. În plus, ne-am întărit semnificativ prezenţa pe piaţa românească, iar în anii următori dorim, de asemenea, să continuăm extinderea şi consolidarea activităţii noastre”, afirmă Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch în România.

În 2013, divizia de Scule electrice și accesorii şi-a reafirmat poziţia de lider în România în ciuda condiţiilor dificile ale pieţei, generate de evoluția industriei construcţiilor care a cunoscut o perioadă de stagnare.

În special în domeniul sculelor electrice cu acumulatori, Bosch a înregistrat creşteri de două cifre. Bosch a fost primul producător de aparate cu acumulatori litiu-ion care a satisfăcut cu succes nevoile clienților și pieţei. În 2013, Bosch a lansat pe piaţă robotul de tuns gazonul Indego. Pentru anul 2014, Bosch şi-a propus să îşi consolideze poziţia de lider în România cu ajutorul sculelor electrice şi a accesoriilor inovatoare.

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de 20 de ani. În anul 2013, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 212 milioane de euro. La începutul anului 2014, Bosch avea aproximativ 1.700 de angajați în România. Până la sfârşitul anului, numărul angajaţilor din România va depăşi 2.400 de persoane.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *