Compania Saint-Gobain Rigips marchează 20 de ani de prezență în România a mărcii Rigips

În 2014, compania Saint-Gobain Rigips, lider pe piața materialelor de construcții, marchează 20 de ani de prezență în România a mărcii Rigips®.

Logo-Saint-Gobain RigipsÎn decursul celor 20 de ani, Saint-Gobain Rigips a devenit pe piața locală o emblemă a calității și a soluțiilor de ultimă generație. Compania și-a dezvoltat continuu portofoliul de sisteme, produse şi servicii, oferite în domeniul amenajărilor interioare, ce răspund celor mai dificile provocări precum dezvoltarea durabilă, eficienţa energetică şi protejarea mediului înconjurător.

“Marca Rigips® împlinește anul acesta o vârstă frumoasă care aduce cu ea multe împliniri. Sunt 20 de ani de prezență pe piața românească, timp în care Saint-Gobain Rigips a câștigat poziția de lider de piață în majoritatea segmentelor în care este prezent și a revoluționat modul de a gândi și de a construi spațiile interioare. Pentru clienți, fie ei arhitecți, dezvoltatori, constructori, instalatori sau pur si simplu clienți finali, numele Saint-Gobain Rigips este de mult timp sinonim cu inovația și calitatea superioară, garantată prin fiecare produs și soluție oferită” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.

În toți acești ani, produsele Rigips® au contribuit la realizarea unor proiecte reprezentative în România precum Sky Tower, Promenada Mall, hotelul Pullman și World Trade Center, Hotel Athenee Palace Hilton, Ateneul Roman, City Gate Tower, Opera House 1 și 2, Chrystal Tower, Hotel Continental Sibiu, Hotel Central Plaza Piatra-Neamț, Teatrul Național București, spitalul Grigore Alexandrescu și maternitatea Regina Maria și multe altele.

Încă de la începutul activității, Saint-Gobain Rigips s-a evidențiat prin inovație, diversificând mereu portofoliul de produse, având în acest moment o gamă de peste 600 de repere, ce includ plăci de gips-carton standard și performante, plafoane fixe și demontabile cu calități acustice speciale, gleturi și tencuieli pe bază de ipsos, profile metalice și accesorii, etc. Circa 35% din cifra de afaceri a companiei este reprezentată de produse puse pe piață în ultimii 5 ani. Produsele Saint-Gobain Rigips răspund cerințelor tot mai dinamice ale beneficiarilor și constructorilor, precum: protecția la foc, izolarea termică și eficiența energetică, izolarea fonică dar și confortul acustic, protecția împotriva umidității, adăugând acestora și o calitate estetică semnificativă.

„Pentru noi este esențial să oferim cele mai bune soluții și produse, la o calitate constant excelentă, răspunzând astfel nevoilor clienților noștri” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,216 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » Compania Saint-Gobain Rigips marchează 20 de ani de prezență în România a mărcii Rigips
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.