Ariston Thermo România lansează o nouă campanie de publicitate

Ariston Thermo România, liderul pieţei locale de centrale termice, dă stratul noii campanii de publicitate, continuând astfel investiţiile în imagine şi comunicând noile tehnologii din domeniu.

Vizual campanie Ariston -2014„Noua campanie de publicitate are ca scop reconfirmarea poziţiei de lider a Ariston pe piaţa locală de profil, brandul fiind unul cu tradiţie şi notorietate, în care peste 1,5 milioane de familii din România au încredere”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo România.

Potrivit afirmaţiilor sale, obiectivul noii campanii, dincolo de consolidarea imaginii mărcii ca lider absolut al pieţei interne de profil, este şi de a prezenta gama de centrale termice GalEvo, punând accent pe evoluţia tehnologică şi pe confortul oferit de acestea.

„Prin noua campanie aducem în atenţia românilor avantajele incontestabile ale produselor Ariston: eficienţă ridicată, inovaţia şi durabilitatea. În plus, dorim să prezentăm modelele de centrale termice în condensare ce permit economii de până la 35% la consumul de gaz şi, astfel, o scădere considerabilă a costurilor”, a mai spus Ilinca Rusescu.

Astfel, noul spot prezintă centrale termice convenţionale – Clas Evo şi Genus Evo, dar şi în condensare – Clas Premium Evo şi Genus Premium Evo. Acestea sunt modele inovative, cu puteri de până la 35 KW, design deosebit, display în limba română şi o interfaţă inteligentă şi uşor de folosit.

„Toate centralele termice din gama GalEvo fac parte dintr-un proiect amplu prin care ne propunem alinierea portofoliului de produse la tendinţele europene din domeniu. În acest fel, reconfirmăm poziţia Ariston, la nivel local şi global, de susţinător al tehnologiilor avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil şi pe protecţia mediului înconjurător”, a mai afirmat Ilinca Rusescu.

Campania de publicitate din această perioadă marchează şi lansarea unui proiect amplu prin care Ariston oferă o extindere a garanţiei de la 3 la 5 ani, fără costuri suplimentare, pentru modele Clas Evo/System, Genus Evo, Clas Premium Evo şi Genus Premium Evo/ System achiziţionate până la 31 octombrie 2014. Detalii.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,216 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » Ariston Thermo România lansează o nouă campanie de publicitate
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] pieţei locale de centrale termice de apartament, propune pentru anul acesta gama de centrale Genus Evo și Genus Premium Evo, două modele de top în ceea ce privește calitatea și durabilitatea, ce reprezintă vârful de […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.