Ariston Thermo România lansează o nouă campanie de publicitate

Ariston Thermo România, liderul pieţei locale de centrale termice şi boilere, lansează noua campanie de publicitate ce are rolul de a aduce în prim plan pricipalele avantaje ale produselor şi, mai ales, puterea acestora de a transforma orice casă într-un loc primitor.

Plecând de la conceptul de „Comfort Always On – Ce te face să te simţi ca acasă?”, noua campanie de publicitate a Ariston aduce în prim plan momente fericite petrecute în familie, alături de cei mici, sau momente de relaxare în propria locuinţă. Toate poveştile au însă un numitor comun – confortul termic oferit de produsele Ariston ce transformă locuinţa într-un adevărat cămin.

Prin lansarea noii campanii de publicitate continuăm investiţiile în consolidarea poziţiei de lider pe piaţa locală de profil şi de dorim ca brandul Ariston să fie perceput tot mai mult ca o definiţie a confortului şi a bunăstării în locuinţă”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo România.

Un alt element important al noii campanii este sublinierea calităţilor brandului, un brand italian cu tradiţie, care investeşte permanent în dezvoltarea de produse adaptate cerinţelor clienţilor, cu un design modern şi uşor de integrat în orice locuinţă.

„Campania pe care tocmai am lansat-o prezintă avantajele incontestabile ale produselor Ariston: eficienţă ridicată, inovaţia şi durabilitatea. În plus, campania se axează şi pe promovarea modelelor de centrale termice în condensare ce permit economii de până la 35% la consumul de gaz şi, astfel, o scădere considerabilă a costurilor, în încercarea de a educa piaţa locală cu privirea la această nouă tehnologie”, a mai spus Ilinca Rusescu.

Campania de publicitate din această perioadă marchează şi câştigarea medaliei ”Best Buy Award – No. 1 – best price quality ratio” de către Ariston în urma studiului de piaţă “Best Buy Award”, realizat în România de către organizatia elveţiană ICERTIAS.

În plus, în următoarea perioadă Ariston va comunica şi proiectul de extindere a garanţiei de la 3 la 5 ani, fără costuri suplimentare, pentru centralele termice din gama Evo: Genus Premium Evo, Genus Premium System, Clas Premium Evo, Clas Premium System, Genus Evo, Clas Evo şi Clas System achiziţionate până la 31 octombrie 2015. Detalii despre această iniţiativă Ariston puteţi găsi aici.

Spotul TV din noua campanie Ariston va fi difuzat concomitent pe 14 canalele naţionale. În plus, comunicarea TV va fi susţinută şi prin prezenţă în mediul online. Pe pagina de Facebook a companiei, fanii pot găsi informaţii legate de întreaga gamă de produse, cu focus pe centralele termice în condensare.

Noul spot Ariston poate fi vizualizat aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,203 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » Ariston Thermo România lansează o nouă campanie de publicitate

Spune-ți părerea

  1. […] Thermo Romania, the local market leader for power stations and boilers, launches a new advertising campaign that aims to bring to the fore all major advantages of the products and, especially, their power to […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.