Retailerii Praktiker, evoMAG şi Vivre sunt primele nume care au confirmat prezenţa la BUYER POINT

Retailerii Praktiker România, evoMAG.ro şi Vivre.ro sunt primele nume din România care au confirmat prezenţa la BUYER POINT – Milano, 12-13 mai 2015, evenimentul B2B dedicat bricolajului, care aduce în acelaşi loc, într-o singură zi, buyeri de la cele mai importante reţele de retail de bricolaj (DIY) şi producători din industria de bricolaj (DIY) din Europa. 

stand2Până la această oră, dintre retailerii care au acceptat invitaţia la evenimentul internaţional BUYER POINT 2015, se numără: Hornbach (Germania), Homebase (UK), Wilco (USA), Praktiker (Bulgaria), Praktiker Romania, cora (Romania), evoMAG (Romania), vivre.ro (Romania), Flora (Croatia), Granarium (Croatia), Koçtas (Turcia), iar din Italia: Auchan Italia, Amazon Italia, Brico Io, Brico Italia, Brico Ok, Bricofer, Bricolarge, Bricolife, Coop Italia, FDT Group, Garden Team, Giardineria, Giardinia, Gieffe Group, Mercatone Uno, Ottimax, Peraga, Risparmio Casa, Self, Thormax, Tuttogiardino. Lista e deschisă.

Pe lângă buyeri din retailul clasic de bricolaj european, la evenimentul BUYER POINT 2015 mai pot participa şi buyeri din retailul FMCG de pe categoriile de bricolaj (home&garden, home&deco, DIY), buyeri din retailul online (e-commerce) de pe categoriile de bricolaj dar şi producători europeni din industria de bricolaj care au opţiunea de a-şi expune produsele în cadrul zonei cu standuri expoziţionale special amenajată.

Cum se pot înscrie producătorii din România la BUYER POINT?

dacă nu doresc să fie expozanţi, producătorii din România se pot înregistra direct pe secţiunea specială a site-ului evenimentuilui dedicată producătorilor: www.buyerpoint.it/partecipa, prin intermediul căreia aceştia intră în atenţia buyerilor participanţi la eveniment. În funcţie de categoriile lor de produse şi de alţi factori, producătorii pot bifa (solicita) online un număr de întâlniri cu diferiţi buyeri, iar mai apoi aceştia vor fi ţinuti la curent cu desfăşurarea tuturor evenimentelor.

Solicitările producătorilor rămân pe site până la sfârşitul lunii martie, iar începând cu 1 aprilie, buyerii vor confirma aceste întâlniri, astfel încât, companiile selectate vor primi o invitaţie gratuită la eveniment, pe perioada întâlnirii/întâlnirilor de la BUYER POINT, acces la open bar şi o masă de prânz, în intervalul 13.00 – 15.00.

Atenţie! Producătorii care au doar întâlniri programate dar nu au şi standuri în zona Expo, nu au acces în zona expoziţională.

dacă doresc să fie expozanţi, producătorii din România pot trimite pe adresa revista@bricoretail.ro (tel. 0754.331.043) un e-mail de intenţie pentru a primi toate detaliile (servicii, beneficii, costuri) sau se pot înregistra direct, în secţiunea specială a site-ului evenimentului dedicată producătorilor care sunt şi expozanţi: www.buyerpoint.it/come-esporre, În plus, expozanţii au posibilitatea de a se întâlni cu toţi buyerii prezenţi la BUYER POINT.

Anul acesta, la EXPO BUYER POINT sunt disponibile spaţii pentru 100 de expozanţi şi 24 de sponsori, dintre care, la ora redactării acestui articol, mai sunt disponibile cca 50 de spaţii de expunere.

Pe data de 12 mai 2015, cu o zi înainte de evenimentul BUYER POINT 2015, în sala EXPO BUYER POINT, va avea loc conferinţa „Focus Romania”, dedicată pieţei de bricolaj din România, unde printre speakeri se numără şi Adrian Dimache, Directorul General al Camerei de Comerţ Italiană pentru România, Claudiu Ciobanu, Redactorul Şef al revistei BricoRetail.ro şi un manager din retailul autohton de bricolaj, al cărui nume îl vom comunica ulterior.

BUYER POINT este un eveniment organizat de către Collins srl, compania care deţine cea mai importantă publicaţie din domeniul DIY din Italia, www.mondopratico.it. Revista BricoRetail.ro este partener strategic în România al companiei Collins srl şi partener media al evenimentului BUYER POINT.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *