EXPO DIY 2025 – Smart Green Home, cea de-a IV-a ediție a târgului profesional dedicat produselor din categoriile materiale de construcții, amenajări interioare, bricolaj, grădină și produse pentru casă, cu focus pe soluții și produse „verzi”, anunță noi parteneri și expozanți pentru ediția din acest an. Expoziția va avea loc în perioada 25 – 26 iunie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București
Expoziția reprezintă o oportunitate foarte bună de extindere pe piața din România, un eveniment de business care aduce împreună producători, furnizori, distribuitori, dar și profesioniști din diverse domenii: buyeri din rețelele de magazine și din magazinele online, constructori, arhitecți, designeri, manageri de proiecte.
Rezervă un stand aici: www.expo-diy.com/expozanti/ sau achiziționează un pachet de partener!
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-diy.com sau tel. 0720.120.456
Astfel, Agenția Poloneză de Investiții și Comerț (PAIH) devine HOME Partner și va avea un pavilion cu 14 – 16 companii din Polonia, iar Euromasters, PNI și Bonfante (Italia) – cu brandul IDRA sunt expozanți noi ai ediției din acest an. De asemenea, Coca-Cola revine ca Refresment Partner.
Aceste companii se alătură celorlalți parteneri și expozanți EXPO DIY 2025 – Smart Green Home:
- Update Advertising, DAXI și Thirard Balcani – Parteneri GREEN
- Einhell, Honest General Trading (cu brandurile Evotools și Evosanitary), IDRO BRIC (Italia), METALY (Italia), Servicii Publice, Steel Auction Market, Aviputna – cu brandul AVISOL, Mongardi (Italia), Clematis (Polonia), Green Project, Trio International Gmbh (Germania), Hydrostab, Teonic – cu brandul Kreg, Romfracht, Home Love Garden, Euro Narcis și United Trading – expozanți
- Kooperativa 2.0 (CloudCart) și CPI Security – Parteneri TECH
- CEMPS – Partener Logistic.
- ManagisBio – Snack Partner
- Media Models – Hostess Partner
Agenția Poloneză de Investiții și Comerț (The Polish Investment and Trade Agency) – Home Partner
Agenția Poloneză de Investiții și Comerț (PAIH) continuă parteneriatul cu EXPO DIY – Smart Green Home pentru al III-lea an consecutiv, iar în ediția din acest an va avea un pavilion cu 14 – 16 expozanți din Polonia, pe care îi vom anunța într-o etapă viitoare de comunicare menționând nume, website, profil și descriere.
Misiunea agenției guvernamentale PAIH este:
- promovarea Poloniei și a economiei poloneze prin creșterea gradului de awareness a mărcilor poloneze pe piețele internaționale
- promovarea produselor și a serviciilor poloneze, precum și a tehnologiei informaționale inovatoare.
- sprijinirea antreprenorilor polonezi în expansiunea pe piețele din străinătate și în găsirea de parteneri de afaceri prin birourile sale comerciale din întreaga lume.
Biroul Comercial PAIH din București oferă suport pentru contactele de afaceri dintre producătorii polonezi și companiile românești interesate să găsească surse de încredere pentru diverse tipuri de produse si servicii.
Polonia. Ce ne diferențiază?
Izolarea fonică
Polonia este cel mai mare exportator mondial de uși și ferestre din PVC. Aceasta este o categorie aflată într-o creștere dinamică datorită izolației termice și fonice pe care ferestrele și ușile le asigură.
Eco-inovație
Industria poloneză a construcțiilor se mândrește cu unele dinttre cele mai bune soluții ecologice din lume. Acestea variază de la materiale de construcții compozite realizate din sticle PET și prefabricate până la case „pasive” eficiente din punct de vedere energetic și soluții pentru case inteligente.
Cum văd alții Polonia
Industria poloneză a construcțiilor este foarte apreciată pentru competența sa tehnică, specialiștii talentați, raportul preț/ calitate excelent și soluțiile inovatoare. Însă afacerile poloneze sunt dornice să se extindă și în străinătate, așa cum se arată clar atât sub formă de investiții greenfield, cât și prin fuziuni și achiziții și în România. Câteva exemple în acest sen: Barlinek, Cersanit, Porta Doors, Pruszynski, Selena, Aluprof.
Expozanți:
Euromaster
Euromaster este producator de scule, accesorii și unelte cu cel mai bun raport pret-calitate, avand in portofoloiul sau peste 5.000 de produse si 10 branduri proprii.
Raider, brandul principal, oferă seria R20, o gamă inovatoare de peste 250 de scule cu acumulator universal si diferite nivele de capacitate, asigurând eficiență și flexibilitate utilizatorilor. Această serie acoperă diverse aplicații, de la construcții la grădinărit, prin compatibilitate eliminând necesitatea achiziționării de acumulatori suplimentari pentru fiecare unealtă.
Un alt brand important din portofoliul Euromaster este Topmaster Professional, recunoscut pentru sculele de mână profesionale de înaltă calitate. Gama Topmaster include peste 1.000 de produse, precum clești, chei și truse de scule, apreciate de profesioniști pentru durabilitatea și performanța lor.
Euromaster si-a demonstrat de-a lungul timpului angajamentul de a furniza soluții complete și fiabile pentru diverse domenii de activitate. Participarea la târgul expozițional cu seria Raider R20 subliniază dedicarea companiei pentru inovație și satisfacția utilizatorilor.
PNI
Brandul PNI este distribuitor de produse de înaltă calitate cu urmatoarele categorii:
- CCTV video surveilance
- Smart Home
- Automatizari porți uși de garaj
- Sisteme de alarmare
- DIY
Oferta comercială super avantajoasă pentru distribuitori și montatori se poate studia aici: www.pni.ro
Bonfante
Compania italiană Bonfante produce fântâni, chiuvete și mobilier de grădină încă din 1952. Producția variază și include utilizarea betonului, oțelului și aluminiului.
Am dedicat o linie exclusivă pentru piața DIY (do-it-yourself), concepută special în ceea ce privește ambalajul și greutățile.
Putem dezvolta produse personalizate sau cu etichete private.
Bonfante este membru al Asociației italiane Made4DIY, o organizație care reunește producători italieni din sectorul DIY, Home Improvement și Grădină, sprijinindu-i în activitățile de internaționalizare și promovare. Aceasta reprezintă un punct de referință pentru companiile italiene care doresc să-și extindă prezența pe piețele externe prin târguri, parteneriate și proiecte de colaborare internațională.
Coca-Cola – Refreshment Partner
Coca-Cola HBC este o afacere de bunuri de larg consum axată pe creștere și un partener strategic de îmbuteliere al The Coca-Cola Company. We open up moments that refresh us all! Cream valoare pentru părțile interesate și sprijinim dezvoltarea socio-economică a comunităților în care operăm.
Cu o viziune de a fi partenerul de băuturi lider 24/7, oferim băuturi pentru toate ocaziile, non-stop, și lucrăm împreună cu clienții noștri pentru a deservi 740 de milioane de consumatori pe o amprentă geografică largă de 29 de țări.
Portofoliul nostru este unul dintre cele mai puternice, mai largi și mai flexibile din industria băuturilor, cu mărci de băuturi lider de consum în categoriile de băuturi carbogazoase, băuturi carbogazoase pentru adulți, sucuri, apă, sport, energizante, ceai gata de băut, cafea și băuturi spirtoase premium. Acestea includ Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr, Fanta, Sprite, Schweppes, Kinley, Costa Coffee, Caffè Vergnano, Valser, FuzeTea, Powerade, Cappy, Monster Energy, Finlandia Vodka, The Macallan, Jack Daniel’s și Grey Goose.
Lider al industriei locale de băuturi, cu 3 fabrici, în Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii, Coca-Cola HBC România este un contributor important la dezvoltarea societății și economiei locale. Echipa Coca-Cola HBC România numără în medie 1.500 de angajați.
Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2023, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 793 milioane de euro, echivalentul a 0,24% din PIB-ul României.
De ce să fii expozant EXPO DIY 2025 – Smart Green Home?
- este singura expoziție B2B din România care adună toate categoriile de produse: materiale de construcții, instalații, amenajări interioare, bricolaj, grădină, mobilă, decorațiuni și alte produse pentru casă, cu focus pe produse și soluții „green”
- este un eveniment de business închis, în care vizitatorii participă doar la invitația organizatorilor, a partenerilor și a expozanților, cu condiția ca aceștia să aibă un rol de achiziție de produse în compania lor
- este o expoziție B2B care pune față în față, foarte pragmatic, cererea cu oferta
- beneficiezi doar de vizitatori profesioniști în achiziții din retail, eCommerce, companii de import și distribuție
- beneficiezi, de asemenea, și de vizitatori manageri din companii de construcții, dezvoltatori de proiecte mobiliare, office și industriale, arhitecți și designeri
- beneficiezi de prezența unor buyeri și consultanți din străinătate, deci expoziția reprezintă o bună oportunitate de extindere în alte piețe
- ai posibilitatea să programezi întâlniri de business în cele două zile de expoziție, prin intermediul platformei B2B Meetings: www.b2bmeetings.bricoretail.ro (partenerii au întâlniri de business incluse)
- expoziția reprezintă o excelentă oportunitate pentru new business dar și pentru întreținerea și imbunătățirea relației cu actualii clienți
- participi, astfel, la cel mai mare hub de business din România de pe nișa care adună categoriile de produse: materiale de construcții, instalații, amenajări interioare, bricolaj, grădină, mobilă, decorațiuni etc
Rezervă un stand aici: www.expo-diy.com/expozanti/
Devino Partener EXPO DIY 2025 – Smart Green Home
Poți fi unul dintre partenerii EXPO DIY 2025 – Smart Green Home, cu beneficii precum:
- un stand expozițional – diferit din punct de vedere suprafață, în funcție de pachetul de partener
- expunere in publicația BricoRetail.ro și în publicațiile grupului Retail FMCG Media din care mai fac parte retail-FMCG.ro și ElectroRetail.ro
- expunere în publicațiile partenerilor media, înainte și după eveniment
- expunere în Social Media înainte și în timpul evenimentului
- expunere pe platforma dedicată evenimentului: www.expo-diy.com
- expunere pe parcursul evenimentului în materialele video care rulează în interiorul expoziției
- întâlniri programate prin platforma B2B Meetings incluse
- articole dedicate în publicația BricoRetail.ro
- campanii de promovare în publicația BricoRetail.ro (articole, inserții în newsletter, poziționări pe prima pagină a publicației etc)
- newslettere dedicate BricoRetail.ro
- afișare bannere în publicația BricoRetail.ro
Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, SMART Partner, GROW Partner și HOME Partener
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-diy.com sau tel. 0720120456
Cine sunt vizitatorii EXPO DIY 2025 – Smart Green Home?
EXPO DIY 2025 – Smart Green Home ramâne un eveniment B2B închis, în sensul în care vizitatorii sunt doar profesioniști din industrie, care participă în cele două zile de expoziție doar pe bază de invitație din partea organizatorilor sau a partenerilor și expozantilor sau se înregistrează pe site, dar se încadrează în urmatorul profil:
- buyeri/ category managers din retail (magazine specializate sau nespecializate dar care au categorii DIY)
- buyeri/ category managers din eCommerce (magazine online specializate sau nespecializate dar care au categorii DIY)
- directori de achiziții din companii de import și distribuție
- proprietari de business
- manageri din companii de construcții, dezvoltatori de proiecte mobiliare, office și industriale
- arhitecți și designeri
Dacă te încadrezi în profilul de mai sus, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
B2B Meetings
Două elemente importante diferențiază EXPO DIY – Smart Green Home de celelalte evenimente expoziționale din România: caracterul B2B – un eveniment de business inchis la care participă doar profesioniștii din domeniu și B2B Meetings, platforma de tehnologie atașată evenimentului, care are rolul de a programa întâlniri de business între vizitatori și expozanți, în cele două zile ale expoziției.
Înregistrează-te ca furnizor sau buyer pe B2B Meetings
Două târguri în unul
În aceeasi perioadă cu EXPO DIY 2025 – Smart Green Home și în același loc, dar într-o arie dedicată, va avea loc si EXPO ELECTRO 2025 – Home Appliancess & Electronics – prima expoziție B2B din Romănia cu produse din categoriile electrocasnice și electronice pentru casă.
„Zona expozițională dedicată EXPO ELECTRO 2025 va fi situată în centrul târgului profesional EXPO DIY 2025, între zona demo exterioară, locul de acces și de ieșire din expoziții și cele două săli alocate expoziției EXPO DIY 2025. În acest fel, prima ediție a EXPO ELECTRO va beneficia de traficul unui târg consacrat, aflat deja la a IV-a ediție.
Mai mult, EXPO DIY cuprinde și expune câteva categorii de produse, precum home & deco, mobilier și decorațiuni și alte produse pentru casă, compatibile cu produsele electrocasnice și electronice pentru casă, o sinergie care va aduce beneficii ambelor expoziții.
Am mai testat o dată această abordare, cu alăturarea primei ediții a EXPO PET, în 2024, de EXPO DIY și a fost un succes. Astfel, avem convingerea că această rețetă rămâne potrivită pentru ca o primă ediție să fie una reușită, mai ales că produsele electrocasnice nu beneficiază de un târg profesional dedicat.
Îi așteptăm pe toți profesioniștii în achiziții din piața de electrocasnice și electronice pentru casă, să ne viziteze în perioada 25 – 26 iunie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, ocazie cu care să descopere produse noi, dar și să-si consolideze relația cu actualii furnizori,” a declarat Claudiu Ciobanu – co-founder Retail FMCG Media, din care fac parte publicațiile retail-FMCG.ro, BricoRetail.ro si ElectroRetail.ro.
Detalii complete despre EXPO ELECTRO 2025 – Home Appliances & Electronics
EXPO DIY 2025 – Smart Green Home
EXPO DIY 2025 – Smart Green Home este un eveniment expozițional B2B organizat anual de BricoRetail.ro, publicația de business care acoperă toate categoriile de produse din sectoarele DIY, Home Improvement & Garden, parte din Retail FMCG Media, din care mai fac parte publicațiile de business retail-FMCG.ro și ElectroRetail.ro.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
