Leroy Merlin România nu are ca prioritate dezvoltarea e-commerce-ului

Pe data de 26 octombrie 2017 a avut loc evenimentul Romanian Retail Real Estate Forum, editia a IV-a, cel mai important eveniment anual dedicat tendințelor în piața locală de retail, cu focus pe real estate, organizat de GOVNET. Revista Retail-FMCG.ro a fost partener media al evenimentului.

Speakerii din cadrul evenimentului Romanian Retail Real Estate Forum din aceasta ediţie au arătat care sunt principalele tendinţe în piaţă de retail, care sunt avantajele actorilor din domeniu, dar şi provocările şi pericolele pe care aceştia le pot întâmpina în contextul erei digitale şi pe fondul unui boom al consumului.

Leroy Merlin

Unul dintre subiectele dezbatute în cadrul Romanian Retail Real Estate Forum 2017 a fost cel legat de e-commerce unde s-au emis câteva răspunsuri la întrebarea în ce masură influenţează mediul online retailul tradiţional.

Prezent la eveniment, Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin Romania, a declarat că focusul retailerului DIY în România nu va fi pe e-commerce, ci pe construirea şi îmbunătăţirea experienţei cumpărătorilor în magazine.

„În magazine, relatia cu consumatorul este superioară faţă de ceea ce se intamplă în online şi mult mai personală. Noi putem să vorbim cu clienţii. Amazon este uriaş, dar nu poate face acelasi lucru.

În Romania, din punct de vedere digital, suntem foarte intarziaţi. Nu vrem să ne grăbim, şi nu pentru că nu credem în e-commerce. Strategia noastră este să fim un magazin diferit, nu un magazin concurent. De aceea, Leroy Merlin se va concentra pe imbunătăţirea experienţei clienţilor in interiorul magazinelor fizice,” a declarat Frederic Lamy.

Într-o conferinţă de presă desfăşurată la începutul acestei luni, Frederic Lamy declara că „Vom începe să „dezvăluim” o parte dintre produsele noatre pe site-ul companiei, astfel că până la finalul acestui an o mare parte din oferta noastră va fi disponibilă pe site. Nu este încă un magazin online, ci un fel de listare de produse disponibilă clienţilor noştri pentru a fi consultată. Iar pe parcursul anului următor, întreaga gamă de produse va fi disponibilă pe site,”

Leroy Merlin, unul dintre cei mai importanți retaileri DIY la nivel mondial, parte din grupul francez Adeo, a devenit în acest an jucătorul cu numărul doi din piaţa DIY din România. În prezent, în România, funcţionează 16 magazine LEROY MERLIN: câte două magazine în Bucureşti şi Cluj-Napoca şi câte un magazin în Bragadiru, Ilfov, Craiova, Ploieşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara şi Oradea.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,199 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Leroy Merlin România nu are ca prioritate dezvoltarea e-commerce-ului

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.