Lumea DIY s-a întânit din nou în Copenhaga la Global DIY Summit

Industria DIY mondială s-a întors la a 8-a ediție a Global DIY Summit 2022, cel mai mare eveniment global dedicat sectoarelor DIY, Home Improvement și Gardening, ce a avut loc în perioada 8 – 10 iunie 2022, la Copenhaga, Danemarca. Următoarea și a 9-a ediție a Global DIY Summit se va desfășura în Berlin, Germania, în perioada 14 – 16 iunie 2023. Peste 65% dintre delagați au confirmat deja participarea la următorul Summit.

global DIY Summit

La finalul celei de-a 8-a ediții a Global DIY Summit, 81% dintre delegați, folosind aplicația de votare, au votat evenimentul cu „foarte bun” spre „excelent”, iar 18% cu „bun”. Aproximativ 900 de delegați din 55 de țări au participat la eveniment, inclusiv peste 280 de retaileri de top din acest sector din întreaga lume.

Datorită audienței multiculturale care a participat anul trecut la Summit și datorită redeschiderii călătoriilor internaționale, aplicația de votare a produs rezultate interesante. Audiența evenimentului a fost predominant masculină, reprezentând 72% din numărul total de delegați. În acest an, 31% din audiență a fost reprezentat de retaileri, în timp ce furnizorii sunt în continuare cei mai mulți: aproximativ 55% din delegați fiind producători.

Mai mult, companiile care nu lucrează neapărat în industrie sau nu fac parte 100% din ea (de exemplu firme de consultanță, organizatori de târguri, universități etc.) au reprezentat 15% din total.

A fost mai încurajator pentru organizatori faptul că delegații care au folosit aplicația de votare au numit congresul ca fiind un eveniment de nivel mondial. Următoarea și a 9-a ediție a Global DIY Summit se va desfășura în Berlin, Germania, în perioada 14-16 iunie 2023. Peste 65% dintre delagați au confirmat deja participarea la următorul Summit.

Deschiderea celei de-a 8-a ediție a Global DIY Summit 2022 din Copenhaga

Miercuri, 8 iunie, delegaților li s-a oferit oportunitatea de a participa la turul magazinelor din Copenhagen, prin vizitarea unor retaileri DIY tradiționali sau noi, inclusiv un magazin pionier în sustenabilitate cu materiale de construcții restaurate. Vizitând câteva magazine, delegații au fost încântați să afle cum rețele precum Stark, Silvan și BAUHAUS, francize ca XL-BYG și discounteri ca jem & fix, continuă să se adapteze și să inoveze pentru a satisface nevoile schimbătoare ale clienților și pentru a-i implica într-un mediu urban competitiv. În total, 330 de delegați au participat la turul magazinelor, însemnând 6 autobuze care au vizitat 6 magazine DIY de top.

Trei workshopuri, care au pus accentul pe creșterea productivității în business, rămânând relevant în vremuri disturbatoare și pe stimularea vânzărilor pe Amazon, au oferit delegaților oportunitatea de a lucra într-o atmosferă interactivă. Aceste workshopuri, inclusiv unul susținut de Jim Inglis, au avut un succes răsunător, iar participanții au venit cu noi idei despre cum să își organizeze afacerile pentru a avea succes.

A 8-a ediție a Global DIY Summit a adus oamenii din industrie împreună după 3 ani cu Get-Together în zona expozițională miercuri seara. Retailerii, furnizorii, consultanții și părțile interesate de industrie s-au reconectat.

NOUL NORMAL – Adaptarea la o lume în continuă schimbare

Tema cheie a ediției a 8-a a Global DIY Summit a fost „NOUL NORMAL – Adaptarea la o lume în continuă schimbare”. Speakeri internaționali au avut prezentări remarcabile despre personalizarea și folosirea datelor pentru a livra experiențe personalizate, despre viitorul piețelor și creșterea ecosistemelor digitale, despre deschiderea inovației și crearea culturii colaborative din business, despre responsabilitatea dincolo de CSR, despre tendințele retailului DIY și viitorul industriei DIY din întreaga lume. Am experimentat cu toții o perioadă grea cu covid-19, care a dominat în ultimii ani, și efectele asupra rețelelor de magazine. Totodată, este vital ca aceste obstacole să nu fie izolate. Având în vedere presiunile externe și interne, industria de DIY, grădinărit și imbunătățire a locuinței trebuie să acționeze pentru a asigura creșterea relevanței și a succesului.

În ziua deschiderii, Mark Herbek (Cleveland Research Company) a prezentat Viitorul S.U.A: Îmbunătățirea locuinței după Covid-19/ O lume normală a rețelelor de aprovizionare, punctând faptul că „atunci când S.U.A. strănută, lumea se îmbolnăvește”. Așteptările mari pentru prezentarea făcută de Directorul general al Bunnings Group, Michael Schneider, au fost împlinite prin deschiderea lui „Tot timpul în dezvoltare… piețe, oferte și oameni”. Delegații au fost încântați de sesiunile interactive ale speakerilor Ken Hughes și Rik Vera, acestea fiind cele mai importante momente ale primei zile, împreună cu sesiunea bazată pe Viitorul piețelor, inclusiv inteligența artificială și vânzarea socială într-o lume mai digitală și conectată, cu Nils Zündorf (factor-a), Tobias Pohl (Google), Veronica Civiero (Meta) și Victoria Neuhofer (Neuhofer Holz).

Ken Hughes a revenit pe scenă pentru a deschide sesiunea Open innovation, cu Directorul de inovație a AkzoNobel, Menno van der Zalm, interlocutorul său în „Oferind noi idei și cea mai bună șansă pentru succes”. Trei start-up-uri, care au făcut fiecare parte din provocarea globală Paint for Future, și-au prezentat evoluțiile orientate spre viitor și cum inovația colaborativă transformă industria de vopsele. Prima zi a Global DIY Summit a fost închisă de Jamie Anderson, Profesor de Management Strategic la Antwerp Business School, care a pus accentul pe importanța conducerii creative într-o lume complexă.

Seara Galei: Premiul Global DIY Lifetime – Prezentat de John W. Herbert

Punctul culminant al ediției a 8-a a Global DIY Summit a fost gala care s-a desfășurat într-una dintre clădirile unice din Copenhaga: Lokomotivværkstedet. Cufundat în istorie, acest atelier renovat de locomotive, cu geamuri din podea până în tavan, a oferit fundalul perfect pentru Secretarul General EDRA/GHIN, John W. Herbert, pentru a prezenta Global DIY Lifetime Award.

Sergio Giroldi, CEO al OBI și Președinte al EDRA/GHIN, a declarat: „John W. Herbert este un adevărat veteran al DIY și un prieten al tuturor.” Reinhard Wolff, președinte al HIMA i-a mulțumit lui John W. Herbert pentru că a făcut comunitatea globală de DIY să arate și să se simtă ca o familie. Cu cei 66 de ani în retail și pasiunea pentru socializare, John W. Herbert a adus împreună lumea DIY de la fondarea EDRA, GHIN și Global DIY Summit.

A doua zi – NOUL NORMAL – Adaptarea la o lume în continuă schimbare

A doua zi a ediției a 8-a din Global DIY Summit a pus accentul pe sustenabilitate și pe depășirea CSR, inclusiv o notă cheie inspirațională de la fondatorul Shift17, Mark Haviand, despre Vârsta responsabilității. Dilys Maltby, Senior Partner și Circus, i-a încântat pe delegați cu o prezentare provocatoare despre importanța scopului într-un business și Wayne Visser, profesor de Valoare integrată la Antwerp Management School, a închis sesiunea prin explorarea modului în care putem trece de la o pierdere la o lume revoluționară.

Tendințele din retailul DIY au fost prezentate de companii internaționale precum KPMG și USp, cu Llewellyn Walters, CEO al Massmart South Africa, și Benjamin Brechter, Director de Business Unit Home and Garden la Bosch Power tools, demonstrând cum ambii retaileri și furnizori își dezvoltă oferta pentru a continua să implice clienții și să le atingă nevoile. Această sesiune a inclus și un anunț interesant cum că noii membri din Power for All Alliance sunt Huskvarna, Kübler Workwear și perfectPro. Alianța are acum 10 branduri populare și cunoscute care au un scop comun: să ofere utilizatorilor cel mai larg sistem de baterii de 18 volți și să maximizeze astfel valoarea adăugată.

Discursul din acest an de final a fost oferit de Joshua Coomber, fondatorul #DoSomethingForNothing, care a împărtășit munca sa noii generații a altruismului și privirii atente atunci când se face conectarea între indivizi.

La final, ambii președinți ai Global DIY Summit, John W. Herbert (EDRA/GHIN) și Piet de Coninck (HIMA), au reiterat cât de inspirațional și energizant a fost să aducă oamenii din industrie împreună din nou.

Directorul general al Global DIY Summit, Iñaki Maillard, a sintetizat întregul eveniment spunând: „După doi ani de pandemie, a fost o plăcere să întâmpin liderii industriei, care aduc o valoare foarte mare evenimentului nostru prin experiența și expertiza pe care le au. Rețeaua reprezentată de sute de participanți la acest eveniment este atuul nostru cel mai mare, așa că toate eforturile noastre se vor focusa pe adâncirea relațiilor cu cei mai importanți oameni de decizie din industrie în anii ce vor urma”.

A 8-a ediție a Global DIY Summit a pus din nou bazele rolului esențial pe care îl joacă Global DIY Summit în adunarea industriei. Necesitatea acestor tipuri de evenimente a fost discutată de delegați în pauzele de socializare, care abia așteaptă următoarea ediție a Global DIY Summit, care va avea loc în Berlin în perioada 14-16 iunie 2023.


Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *