Concluzii după cea de-a șasea ediție a Global DIY Summit

Concluzii după evenimentul Global DIY Summit, cel mai mare eveniment mondial dedicat industriei DIY, ce a avut loc în perioada 12 – 14 iunie 2018 la Barcelona. Următorul eveniment va avea loc la Dublin, în perioada 6-7 iunie 2019.

Global DIY SummitLa finalul celei de-a șasea ediții a Global DIY Summit, delegații, folosind un aparat de votare, au oferit acestui eveniment 60% din voturi „foarte bine” spre „excelent” urmate de 28% din voturi „bine”. Un record de 1100 de delegați din 55 de țări au participat la congres, inclusiv 300 de retaileri de top din toată lumea.

Datorită audienței multiculturale care a participat la Summit-ul din acest an, aparatul de votare a oferit rezultate interesante. Audiența a fost compusă predominant din bărbați (74%). În acest an, peste 30% din totalul audienței au fost retaileri, o creștere imensă comparativ cu congresul ținut în Berlin anul trecut. Furnizorii sunt în continuare cei mai mulți: 59% dintre participanți au fost producători.

Pe de altă parte, companii care nu fac parte din industrie sau care nu sunt 100% parte din domeniu au participat într-un procentaj de 12%.

În ceea ce privește așteptările pe care le au delegații în legătură cu dezvoltarea businessului lor pentru acest an, 19% dintre ei sunt optimiști și estimează o creștere de 10%. Aproape 37% din audiență se așteaptă la o creștere între 0% și 4%. Aproximativ 22% dintre producători consideră că vor înregistra o creștere de peste 10% comparativ cu anul trecut, în timp ce 15% dintre retaileri se așteaptă la o creștere similară.

Industria pare să fie sceptică în privința schimbării de la magazinele fizice la online, având în vedere că 21% dintre delegați consideră că vânzările din online în următorii 5 ani vor fi mai puțin de 10% din vânzările totale. Aproape 26% consideră că vor fi între 10% și 15%, iar 16% dintre participanți se așteaptă la peste 25%.

În acest an tema evenimentului a fost „DIY NEXT – Reinventarea industriei”. Spekerii au oferit prezentări remarcabile despre modelele de business la nivel mondial, previziunile politice și economice, cum poate o companie să înceapă transformarea digitală, un nou tip de cooperare între furnizori și retaileri și despre o prezentare generală la nivel global a magazinelor de îmbunătățire a locuinței. Percepția generală asupra economiei globale a fost pozitivă și cei mai mulți speakeri se așteaptă la inovație și dezvoltare în următorii ani.

Revista BricoRetail.ro a fost, pentru al 4-lea an consecutiv, partener media pentru România al evenimentului Global DIY Summit.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 1803 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Concluzii după cea de-a șasea ediție a Global DIY Summit
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.