eMAG, Carrefour, Temad, MAM Bricolaj, NOD, evoMAG și Green Project, printre companiile prezente la BUYER POINT 2018

14 companii din România au confirmat deja participarea la evenimentul internațional BUYER POINT 2018, ce va avea loc în acest an la Milano, în perioda 8 – 9 mai 2018, printre care eMAG, Carrefour, Temad, MAM Bricolaj, NOD, evoMAG sau Green Project.

Cea de-a 15-a ediţie a BUYER POINT, unul dintre cele mai mari evenimente B2B din Europa, dedicat industriei DIY, este organizat de grupul editorial italian Collins, iar revista BricoRetail.ro este, pentru a 6-a ediţie consecutivă, partener strategic pentru România.

BUYER POINT

Mai multe companii din România și-au anunțat deja participarea la evenimentul tip expo & conference BUYER POINT, companii care completează o delegație de aproximtiv 40 de directori de achiziții din:

<> retailul DIY specializat – MAM Bricolaj (www.webshop.mam-bricolaj.ro)

<> retailul FMCG dar cu categorii DIY – Carrefour (www.carrefour.ro)

<> retailul online cu categorii de DIY – eMAG (www.emag.ro), evoMAG (www.evomag.ro)

<> retailul online DIY specializat – Green Project (www.gradinar.ro), Daxi Cleaning (www.cleaningromania.ro), Novonir (www.comenzielectrice.ro), Global Network (www.drimus.ro și www.ergos.ro), Nea Kaisă (www.neakaisa.ro).

<> companii de import și distribuție DIY – Temad (www.temad.ro), NOD – Network One Distribution (www.nod.ro), PROGREEN (www.progreen.ro), Aston (www.aston.ro), Flash Lighting Services (www.flashgroup.ro).

BUYER POINT Concept

BUYER POINT este un concept foarte aplicat, un eveniment B2B care adună, într-o singură zi şi într-un singur loc, factori de decizie din companii europene de retail, producţie şi distribuţie, jucători importanţi din industria DIY (home & deco, home & garden, hardware, tools, construction materials, furniture & accesories and HouseHold), cu un total estimat, în acest an, de peste 800 de participanţi.

Pe scurt: buyeri (directori de achiziţii) din companiile de retail sau de import se întâlnesc cu potenţiali furnizori, companii de producţie din Italia şi din alte ţări europene, având drept scop demararea unei relaţii comerciale.

BUYER POINT este un eveniment de tip conference & expo (o suprafaţă totală de peste 4.500 de mp şi cca 200 de standuri), pe de-o parte dar şi unul ce presupune întâlniri B2B prestabilite, tip speed-dating (peste 1.000 de întâlniri), ce au loc într-un spaţiu special amenajat pe durata unei întregi zile (9 mai).

Invitaţie și către alți directori de achiziţii din România

BricoRetail.ro, singura publicaţie B2B din România dedicată industriei DIY, cu focus pe retail, lansează o invitaţie de participare gratuită la unul dintre cele mai importante evenimente B2B europene dedicate sectorului DIY – BUYER POINT Milano – către:

<> buyerii din retailul DIY specializat

<> buyerii din retailul FMCG sau retailul Electro de pe categoriile de home&garden, home&deco, DIY, bricolaj, scule şi unelte, menaj, electrice, instalaţii etc

<> buyerii din retailul online (e-commerce) specializat sau din retailul online cu categorii DIY, Home Improvement

<> directorii de achiziţii din companiile de import și distribuție din industria DIY

Detalii legate de înregistrarea la eveniment sau alte întrebări, la adresa revista@bricoretail.ro sau la tel. 0754.331.043. Locuri limitate

Cea de-a 15-a ediţie a evenimentului BUYER POINT, ce se va desfăşura în sala East and Studios, via Mecenate, 90 din Milano, este organizată de către Collins srl, compania care deţine cea mai importantă publicaţie din domeniul DIY din Italia, www.mondopratico.it.

La 6 dintre cele 15 ediţii, incluzând-o şi cea care va urma în luna mai 2018, BricoRetail.ro, cea mai importantă publicatie B2B dedicată sectorului DIY din România, a fost şi este partener strategic pentru România şi CEE (Europa Centrală şi de Est) al companiei Collins srl şi partener media pentru România al evenimentului BUYER POINT.

BUYER POINT INTERNATIONAL

Pe lângă edițiile BUYER POINT din Italia, au avut loc şi 2 ediţii ale evenimentului BUYER POINT ce s-au desfăşurat în România, în 2015 şi în 2016, sub denumirea de BUYER POINT INTERNATIONAL. Ediţia din octombrie 2016 a fost cel mai mare eveniment din România dedicat industriei DIY.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 1748 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » eMAG, Carrefour, Temad, MAM Bricolaj, NOD, evoMAG și Green Project, printre companiile prezente la BUYER POINT 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *