A treia ediţie a evenimentului Global DIY Summit va avea loc la Londra, în perioada 11 – 12 iunie

Cea de-a treia ediţîe a evenimentului internaţional Global DIY Summit, dedicat industriei DIY (bricolaj), va fi găzduit de către organizația profesională EDRA (European Federation of DIY Manufactureres), fediyma (European Federation of DIY Manufacturers) și GHIN (Global Home Improvement Network) la Londra, în perioada 11 – 12 iunie 2015.

Evenimentul din acest an, ce va avea tema Retail Revolution – The Future of Home Improvement, este unul major pentru industria DIY unde producătorii și retailerii au oportunitatea de a face schimb de opinii privind evoluția prezentă şi viitoare a pieţei mondiale de profil. Acest congres a fost descris de către cei care au participat la ediţiile trecute ca fiind cel mai bun eveniment de networking de pe piața DIY.

GlobalDIYSummit3rd_Logo u Globus_2014_auf blau

Potrivit experților, rolul magazinului va evolua până va deveni o parte dintr-un ansamblu ce va aduce constant provocări atăt retailerilor, căt si consumatorilor. Într-o lume bazată pe omni-channel, scopul magazinului se schimbă de la “creşterea vănzărilor produselor prezente în magazin“ la “a fi un showroom de brand și de produs ce va creşte veniturile pe toate canalele.” Creșterea costurilor operaţionale legate de extinderea reţelelor de magazine și oportunitățile online sugerează că retailerii vor avea mai puține magazine în viitor. Acest lucru va varia considerabil în funcție de retailer, dar previziunile arată că reducerea numărului de magazine  va fi, în medie, între 30% şi 40%.

Cu toate astea, nu va fi vorba doar despre reducerea numărului de unităţi operaţionale, dar și despre micşorarea suprafeţei de vânzare și modificarea structurii magazinelor actuale. Va exista o concentrare pe înțelegerea mărimii viitoarelor magazine având în vedere implicațiile care decurg din reducerea gamelor actuale care vor fi extinse cu noi game în online, alături de implementarea altor soluții flexibile.

Ce se va întâmpla cu toate canalele de vânzări atunci când numărul de magazine va scădea? Care sunt previziunile și planurile managerilor de top din industrie? Care este ideea acestora în ceea ce privește Magazinul Viitorului? Managerii de top ai industriei vor răspunde la aceste întrebări și vor explica posibilele scenarii, în cadrul Global DIY Summit.

În lumina acestei revoluții tehnologice și a presiunilor economice implicate, companiile inovatoare și-au schimbat atitudinea în ceea ce privește noile provocări și au început să pună accent pe cum să găsească mai multe informații despre comportamentul noului consumator. Multe companii sunt dornice să investească mai mult ca niciodată în Big Data pentru că este un tool de informare care i-ar putea ajuta să-și îmbunătățească calitatea produselor și a serviciilor, dar și modalitatea de interacțiune cu consumatorii.

După creşterea accelerată a cantităţii de date în timp real din surse precum telefoanele mobile, web, social media, senzori, fișiere de logare și tranzacţii online, importanța Big Data a crescut oferind companiilor o hartă detaliată a “drumului-către-achiziție” pe care consumatorii ar trebui să-l folosească atunci când cumpără un produs. Deţinerea acestor informații duce, desigur, la creșterea vânzărilor pentru companiile care știu cum să folosească această mină de aur.

Folosirea datelor pentru a genera valoare afacerii este deja o realitate în multe industrii, inclusiv în sectorul DIY. Odată cu apariția „Internet of things” (IoT), capacitatea de analiză s-a îmbunătățit, iar conectivitatea noii tehnologii cu software-ul a crescut. Acestea vor aduce oportunități importante pentru retailerii și producătorii din piaţa de DIY. Doar aceia care vor înțelege Revoluția Retailului vor fi capabili să supraviețuiască într-o eră unde consumatorul are mai multă putere ca înainte.

Înregistrarea la evenimentul Global DIY Summit de la Londra (11-12 iunie 2015) se poate face aici.

Revista BricoRetail.ro este partener media al evenimentului Global DIY Summit.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,210 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » A treia ediţie a evenimentului Global DIY Summit va avea loc la Londra, în perioada 11 – 12 iunie

Spune-ți părerea

  1. […] celei de-a treia ediţîi a evenimentului internaţional Global DIY Summit, dedicat industriei DIY (bricolaj), ce se va desfăşura la Londra, în perioada 11 – 12 iunie […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.