Ținta Brico Dépôt: extinderea rețelei din România la 50 de depozite (GALERIE FOTO)

Brico Dépôt deschide mâine, 14 martie 2014, primele sale „depozite” din România, în Pantelimon și Orhideea, din București, deschideri care marchează începerea procesului de rebrenduire a celor 15 magazine Bricostore.

2Depozite, nu magazine

Înainte de toate, la deschiderea oficială de azi, oficialii Brico Dépôt au precizat că vor dezvolta o reţea de depozite în România, nu de magazine de tip bricolaj, tocmai pentru caracterul mai practic al unui depozit ce implică fluiditate, coerenţă şi economie de timp. Înclusiv orarul noilor depozite a fost adaptat, astfel încât ora de deschidere a acestora va fi ora 7.00, pentru ca meşterii şi profesioniştii care se aprovizionează cu produse din Brico Dépôt, să ajungă la timp pe şantier.

Concept nou pe piaţa de bricolaj (DIY) din România

Începând din iunie 2013, odată cu preluarea de către grupul Kingfisher, Bricostore România a intrat într-un proces de transformare în Brico Dépôt. Astăzi s-a încheiat etapa întâi a acestui demers, odată cu inaugurarea primelor două „depozite”. „Nu este vorba despre încă un magazin pe piața românească de DIY, ci de lansarea în România a unui concept nou și diferit”, declară Patrick Papot, directorul general delegat al Brico Dépôt România.

Principalele elemente ale noului concept:

1. O ofertă care conţine esenţialul

Plecând de la o analiză amănunţită a sortimentaţiei Bricostore, reţea prezentă pe piaţa din România de 11 ani de zile, Brico Dépôt a stabilit un număr de 12.000 de repere, cu produse adaptate şi care răspund tuturor nevoilor pentru construcția și îmbunătățirea locuinței. Gamele Brico Dépôt nu conțin produse inutile – contrar gândirii „tot timpul mai mult”. S-a desfășurat o muncă susținută pentru selectarea articolelor esențiale, la nivelul de calitate aşteptat, fără a exclude mărcile naţionale prezente anterior în Bricostore.

„Pentru a dezvolta o gamă esențială și pentru a păstra produsele care corespund cel mai bine nevoilor clienților, am valorificat istoria Bricostore”, a adăugat Patrick Papot.

2. Volum și autoservire

În ceea ce privește profesioniștii și persoanele fizice, Brico Dépôt propune o ofertă în „cantități industriale”, disponibilă imediat pentru autoservire. Volumele mari permit oferirea unor preţuri mici. La Brico Dépôt, clienții găsesc produsele de care au nevoie, indiferent de cantitatea dorită, pentru a putea să se întoarcă rapid la proiectul lor.

3. Prețuri mereu mici

Conceptul de business al Brico Dépôt este intrinsec legat de preț: toată organizarea companiei este concepută pentru a putea oferi zilnic prețuri scăzute: „Preţuri mici în fiecare zi” dar fără a face rabat de la calitate şi fără alte cheltuieli inutile și servicii ineficiente, elemente care s-ar reflecta în costuri extra pentru client.

4. Ofertă comercială animată prin acțiuni „Arivaj”

Având mereu prețuri mici, Brico Dépôt nu realizează promoții, care pot crea confuzie în rândul clienților şi dificultăţi în compararea ofertelor de pe piață. În plus, pentru dinamizarea ofertei comerciale, Brico Dépôt aduce în mod regulat produse „Arivaj”. Ce este un „Arivaj”? Un produs în cantitate limitată, care nu se găsește în gama permanentă, vândut la un preţ mai scăzut decât cel de pe piață.

5. Puncte de vânzare tip”depozite”

Depozitul este organizat în trei zone: materiale de construcție şi renovări, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor. Unicitatea formulei Brico Dépôt este dată şi prin depozite organizate coerent în raport cu așteptările clienților, pentru a eficientiza procesul de cumpărare.

Prin depozitele noastre, prin Arivaj, prin prețurile mici, prin oferta în cantităţi mari disponibile imediat, prin oferta simplă, redusă la esențial, sperăm să reunim toate ingredientele pentru a atrage cumpărătorii români”, concluzionează Patrick Papot, director general delegat al Brico Dépôt.

Care sunt planurile de dezvoltare ale reţelei Brico Dépôt din România?

Planurile de dezvoltare ale reţelei de depozite Brico Dépôt din România includ continuarea procesului de rebranding şi pentru restul magazinelor Bricostore, proces preconizat a se finaliza în termen de doi ani şi extinderea reţelei la un total de 50 de depozite, indiferent dacă extinderea va presupune şi alte preluări de magazine sau construirea unor depozite noi.

Disponibil în Franţa, Spania şi România, Brico Dépôt este unul dintre brandurile grupului Kingfisher plc, cel mai mare retailer european de produse pentru amenajarea locuințelor şi al treilea la nivel mondial. Kingfisher numără astăzi peste 1.080 de magazine în 9 țări din Europa și în China, înregistrând vânzări de aproximativ 11 mld. Lire sterline. Principalele sale branduri sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix. Kingfisher mai deţine 50% din acțiunile rețelei Koçtas, alături de grupul turc Koç, cât și 21% din Hornbach, liderul german în distribuirea de articole de bricolaj.

Galerie foto:

FOTO

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,214 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Bricolaj » Ținta Brico Dépôt: extinderea rețelei din România la 50 de depozite (GALERIE FOTO)
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Ținta Brico Dépôt: extinderea rețelei din România la 50 de depozite (GALERIE FOTO) […]

    Răspunde
  2. […] Brico Depot, reţeaua din România ce aparţine celui mai mare retailer european de bricolaj, Kingfisher, a dat startul unei campanii de soldări de minim 50%, valabilă pentru mii de produse selecţionate, în cele 7 magazine Bricostore, ca parte a strategiei sale de a le transforma în depozite Brico Depot. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.