În 2015, piața mondială de DIY a înregistrat o o creștere de 3% față de anul trecut, ajungând la 538 miliarde euro, conform Fediyma (European Federation of DIY Manufacturers).
America de Nord și Europa reprezintă împreună 86% din această piață mondială, deși populația lor comună reprezintă doar 23% din populația lumii. Piețele DIY ale acestor două continente însumează 463 de miliarde de euro, America de Nord ajungând să reprezinte 57% pe această piață mondială, iar Europa 29%.
De reținut este faptul că America de Nord a avut cele mai mari cheltuieli medii pe cap de locuitor în 2015, în acest sector, cu o valoare de 854 euro.
Aproximativ 83% din piața de DIY la nivel mondial, adică o valoare de 447 miliarde euro, este concentrată în doar 8 țări: SUA, Germania, Japonia, Canada, Marea Britanie, Franța, Australia și Italia. Mai mult decât atât, cele mai mari trei pieţe DIY din Europa (Germania, Franța și Marea Britanie) reprezintă 57% din piața continentului.
Primii 10 mari retaileri DIY la nivel mondial sunt Home Depot (SUA), Lowe (SUA), ADEO (Franța), Kingfisher (UK), Bunnings Building (Australia), Menards (SUA), OBI (Germania), Sears (SUA), Bauhaus (Germania) şi Canadian Tire (Canada).
Raportul Global Home Improvement este un nou studiu realizat de Fediyma Acest raport completează raportul World Report DIY cu un conținut mai detaliat despre țări și retaileri de top din întreaga lume. Concluzionând, analiza oferă cititorilor o imagine de ansamblu coerentă și cuprinzătoare în ceea ce privește piețele de DIY la nivel mondial.
Pentru a primi acest raport, contactaţi direct Fediyma la adresa info@fediyma.com.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.