Piața globală de DIY s-a ridicat în anul 2016 la o valoare de 567 miliarde de euro, având o creștere de 3,8% față de anul trecut, conform celui mai nou raport The Global Home Improvement 2017, realizat de fediyma (Federația Europeană a Producătorilor de DIY).
America de Nord și Europa reprezintă aproximativ 85% din această piață, deși populația lor comună reprezintă doar 15% din populația lumii. Piețele DIY de pe aceste două continente valorează 484 de miliarde de euro și ajung la 57% și 28% din piața mondială. America de Nord a avut în anul 2016 cea mai mare cheltuială medie pe cap de locuitor în 2016 de 899 de euro.
Azi e ziua cu cele mai mari reduceri – Black Friday
Aproximativ 82% din piața globală de DIY (467 de miliarde de euro) este concentrată în doar 8 țări: SUA, Germania, Japonia, Canada, Marea Britanie, Franța, Australia și Italia. În plus, cele trei țări majore din Europa (Germania, Franța și Regatul Unit) reprezintă 53% din această piață.
Primii 10 retaileri DIY din întreaga lume sunt Home Depot (SUA), Lowe (SUA), ADEO (Franța), Kingfisher (Marea Britanie), Menards (SUA), Bunnings Building Sears (SUA), anvelope canadiene (Canada). Dintre aceștia, Home Depot și Lowe reprezintă 25% din cota de piață globală.
Cum se poate comanda întregul Raport: The Global Home Improvement Report 2017
The Home Global Improvement Report 2017 este distribuit de asociațiile locale ale fediyma de la care se poate comanda raportul: Herstellerverband Haus & Garten (Germania, Austria și Elveția), IVG (Germania), Unibal (Franța), BHETA (UK), AFEB (Spania și Portugalia) (Belgia) și MADE4DIY (Italia). Pentru companiile internaționale care nu au sediul în niciuna dintre aceste țări, raportul poate fi comandat direct de la fediyma, de AICI.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.