Când întrebările sunt aparent fără soluții, răspunsurile vin dintr-o singură sursă

Orice companie care își dorește o relație durabilă, pe termen lung, cu clienții săi, va acorda o reală importanță comunicării cu aceștia, punând accent pe modul de colaborare, timpul de răspuns și soluția oferită situațiilor cu care aceștia se confruntă.

Gebrüder WeissGebrüder Weiss România pune accent pe Excelența în Servicii, care implică și Excelența în Relațiile cu Clienții, Colaboratorii și Furnizorii. Existența unui departament de Relații cu Clienții aduce un plus valoare parteneriatului dintre companii prin gestionarea cererilor de informații, a cererilor de suport și asistență și a reclamațiilor.

Cele mai frecvente întrebări pe care le au clienții sunt cele legate de solicitarea unor cotații de preț, de identificare a locației mărfurilor, de capacitatea depozitelor și punctele de lucru ale hub-urilor în țară.

Un nou design pentru website-ul companiei

Deși platforma www.gw-world.ro are acum un nou design, caracterul informativ și simplu de accesat a fost păstrat. Platforma pune la dispoziție două aplicații foarte utile utilizatorilor: urmărirea comenzilor în timp real și posibilitatea obținerii rapide a unei cotații de preț. Informațiile sunt structurate pe zone dedicate și sunt oferite în timp real.

„Pentru situaţiile în care doriţi să monitorizaţi traseul camionului, Gebrüder Weiss vă pune la dispoziţie o aplicaţie de urmărire a comenzilor, accesibilă oricărei persoane interesate de un anumit transport, direct de pe website-ul companiei. Fie că sunteţi expeditor, fie ca aveţi fie calitatea de destinatar, vă aşteptăm în pagina Căutare Expediţie, unde tot ce vă este necesar pentru identificarea exactă a poziţiei camionului este numele companiei şi numărul de referinţă al mărfurilor transportate.

Este rapid şi la îndemână să obţineţi o cotaţie pentru transport, folosind formularul dedicat de pe website-ul companiei. Specialiştii noştri vă vor ajuta în optimizarea rutelor, iar obtinerea unei oferte nu atrage după sine obligaţii ulterioare.

Detaliile aferente condiţiilor Incoterms sunt puse la dispoziţie în mod gratuit prin simpla abonare a utilizatorului la newsletter-ul companiei. În acest mod veţi putea fi la curent, în permanentă, cu cele mai recente ştiri din domeniu.

Gebrüder Weiss pune accent pe aspectul personal al relaţiilor intracorporative, astfel că nu doar asigurăm transportul în deplină siguranţă pentru mărfurile clienţilor noştri, ci aducem o notă personală prin proiectele de anvergură şi transporturile ieşite din tipar, realizate prin deschiderea faţă de solicitările de transport aparent fără soluţii.

Atunci când întrebările pe care le aveţi necesită răspunsuri amănunţite, ne puteţi contacta cu încredere la Departamentul Customer Care, telefon: 0372.678.678 sau e-mail: ccc.romania@gw-world.com „, au declarat reprezentanţii companiei Gebrüder Weiss România.

Gebrüder Weiss România

Compania Gebrüder Weiss are o experiență de peste 20 de ani în transport și logistică pe piața din România, furnizând de-a lungul anilor soluții logistice inteligente pentru clienții săi, bazându-se pe o infrastructură națională prin platforma logistică proprie cu 9 terminale logistice de cross-docking și puncte de lucru situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța, Oradea și Craiova.

Str. Ithaca 1000, Bolintin Deal, jud. Giurgiu
T +40.372.678.420
office.ro@gw-world.com
http://www.gw-world.ro

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *