Andreea Mihai este noul Marketing și E-commerce Manager al Leroy Merlin Romania

Leroy Merlin are un nou membru in Comitetul de Direcție: Andreea Mihai, care ocupă funcția de Marketing și E-commerce Manager al Leroy Merlin Romania, jucătorul numărul 2 din piața DIY din România. Până în noiembrie 2017, Andreea a fost Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing al Carrefour România.

Andreea Mihai, ex Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing al retailerului Carrefour, are o experiență cumulată de 18 ani în retail, iar viziunea sa de business și demersul de expansiune a Grupului Leroy Merlin au condus la definirea acestui parteneriat.

Andreea se alatură companiei în acest demers de expansiune, de întărire a brandului, de strategie omnicanal – cu online ul în prelungirea firească a offline- ului, de servicii client de dezvoltat, toate acestea având ca obiectiv urcarea Leroy Merlin pe prima poziție în rândul retailerilor de DIY și bricolaj din România.

Clienții și valorile acestora stau la baza filosofiei de business Leroy Merlin, iar leadership-ul motivațional și managementul performanței adoptate la nivelul întregii companii fuzionează cu viziunea de business a Andreei Mihai.

 

„În cele câteva luni de la plecarea mea din Carrefour, am făcut consultanță pentru cinci firme și am investit alături de o parteneră într-un business on-line. În acest timp, am interacționat și cu Leroy Merlin și după mai multe discuții, am decis să mă alătur acestei companii, care pune în centrul atenție eforturilor zilnice OMUL – atât omul client, cât și omul colaborator în cadrul companiei. Cultura companiei în acest sens este atât de puternică încât m-a cucerit.

Nu este doar un angajament  afișat pe pereți în săli, este ceva ce se simte imediat, se trăiește în fiecare minut.

Colegialitatea, lucrul în echipă, viziunea mareață de dezvoltare, dorința de a a face lucrurile cât mai bine pentru client, dezvoltarea continuă a colaboratorilor, atmosfera relaxată și constructivă de muncă și planurile de viitor, m-au determinat să mă alătur acestei echipe minunate, condusă de liderul său,  Frederic Lamy.

Sunt entuziasmată de acțiunile de CSR întreprise până acum de Leroy Merlin: de exemplu, începând cu luna februarie 2017, compania a demarat procesul de delistare a tuturor produselor din lemn, provenite de la companii naționale și internaționale, care nu respectă standardele de sustenabilitate și certificările FSC (Forest Stewardship Council) si PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification). Acest demers face parte din filosofia de afaceri a Leroy Merlin, care pune accent pe etica în afaceri, sustenabilitate și grija pentru mediul inconjurator).

Dorința noastră este să aducem cât mai mult din “savoir-faire-ul” franțuzesc în materie de construcții, amenajarea casei, amenajarea grădinii, design interior, cu produse și servicii de calitate, utile și încântătoare pentru români!” – a declarat Andreea Mihai.

Andreea este absolventă a Universității Bordeaux din Franţa, de unde în 1996 a obţinut două diplome – cea de limba franceză şi cea de administraţie economică şi socială. Şi-a continuat apoi studiile în România, unde în 1998 a absolvit Facultatea de Administrare a Afacerilor, în cadrul ASE, iar în 2005 a terminat programul de Executive MBA INDE al ASE.

Leroy Merlin

LEROY MERLIN este unul dintre cei mai mari retaileri specializați pe bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit, cu o istorie de peste 90 de ani la nivel mondial si primul din Europa. Companie inovatoare din cadrul ADEO, LEROY MERLIN deține aproape 500 de magazine în 13 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud.

În România funcționează, în acest moment, 17 magazine LEROY MERLIN, cu peste 2.000 de angajați în București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.


Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *