Vânzările Brico Dépôt România în FY 2020/ 21 s-au majorat cu 11,8%, ajungând la 242 milioane £

În anul financiar 2020/ 2021, vânzările Brico Dépôt România, parte a grupului britanic Kingfisher, s-au majorat cu 11,8% (+ 10,8% creștere a vânzărilor în termeni comparabili), ajungând la 242 milioane £. La nivel de grup, vânzările Kingfisher s-au majorat cu 6,8% (la o valoare constantă a cursului de schimb), determinate de creșterea puternică din trimestrul 2 și reducerea perturbărilor. Vânzările în termeni comparabili (LFL) au crescut cu 7.1%, pe toate segmentele de piață din Marea Britanie și Irlanda, Franța, Polonia, România și Portugalia.

Brico Dépôt

Legat de piața din Romănia, vânzările au fost determinate de o cerere în creștere pe toate categoriile de produse și pe tot parcursul anului, în urma rebranding-ului de succes al fostelor magazine Praktiker în Brico Dépôt. Astfel, business-ul Brico Dépôt și-a redus pierderile cu aproximativ 40%, la 14 milioane £ (în anul fiscal 19/20 pierderile raportate au fost de 23 milioane £), rezultate favorizate și de costuri operaționale mai mici.

Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România:

“2020 a fost un an marcat de provocări excepționale. Capacitatea rapidă de adaptare a contat mai mult ca niciodată, pe măsură ce am implementat noi modalități de lucru necesare pentru a  ne desfășura activitatea în condiții de siguranță în pandemie. O altă prioritate în activitatea noastră curentă de business a fost aceea de a avea grijă de sănătatea clienților și a colegilor noștri, astfel încât să îi protejăm și să rămână în siguranță.

Pe de altă parte, eforturile susținute și mobilizarea exemplară a echipelor Brico Dépôt s-au dovedit esențiale pentru a ne menține magazinele deschise și a ne respecta angajamentele asumate față de toți clienții și partenerii noștri. Sunt mândră de modul în care au gestionat criza și le mulțumesc pentru ceea ce au realizat în ultimul an. Eforturile lor ne-au permis să dezvoltăm business-ul și să finalizăm procesul de fuziune cu Praktiker și am încredere, de asemenea, că vom ieși din criză mai rezistenți și mai agili.

Datorită sprijinului grupului Kingfisher și strategiei Powered by Kingfisher pe care ne bazăm, am dezvoltat noi servicii, precum Click & Delivery, am lansat noi branduri exclusive pentru clienții noștri, cu design modern și atractiv, respectiv facilități unice, precum garanție pe viață la unele game. Aproape de inimile noastre este lansarea Fundației BricoDépôt, prin care am sprijinit 10 proiecte comunitare menite să îmbunătățească condițiile de locuit, calitatea vieții și securitatea pentru peste 2.600 de persoane defavorizate.

Deși perspectivele rămân incerte, am depășit cu succes provocările cu care ne-am confruntat în ultimul an și privim cu încredere spre viitor.”

Reperele anului 2020 la nivel local:

  • Finalizarea implimentării SAP
  • Capacitățile de proiectare a showroom-urilor vor fi susținute în curând de noul nostru instrument de proiectare 3D pentru bucătărie și baie, care este în prezent testat în România
  • Lansarea Fundației BricoDépôt pentru a sprijini organizațiile non-guvernamentale care asigură și îmbunătățesc condițiile de locuit și spațiile comunitare
  • Lansarea serviciului Click & Delivery
  • Obținerea certificării DEKRA, pentru implementarea cu succes a tuturor măsurilor de siguranță împotriva COVID-19

Rezultatele Grupului Kingfisher pentru anul fiscal 20/21:

  • Vânzările s-au majorat cu 6,8% (la o valoare constantă a cursului de schimb), determinate de creșterea puternică din trimestrul 2 și reducerea perturbărilor
  • Vânzările în termeni comparabili (LFL) au crescut cu 7.1%, pe toate segmentele de piață din Marea Britanie și Irlanda, Franța, Polonia, România și Portugalia
  • Vânzările LFL au crescut cu 15,5% în trimestrul 4 20/21, pentru toate categoriile
  • Vânzările online, în creștere cu 158%; în acest moment reprezintă 18% din vânzările totale ale Grupului (în anul financiar anterior procentul era de 8%)
  • Vânzările în cazul serviciului Click & Collect au crescut cu 226%; reprezintă 78% din vânzările online ale Grupului (în anul financiar anterior procentul era de 62%)
  • Profitul a crescut cu 27,4% (la un curs constant), în mare parte determinat de performanța B&Q
  • Profitul ajustat înainte de impozitare a crescut cu 44,4%, incluzând aproximativ 85 milioane £ în economii nete recurente în anul fiscal 20/21

Brico Dépôt

Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt devine al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și 2500 de angajați. Credem că fiecare dintre noi trebuie să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca reamenajarea locuinţei să fie accesibilă tuturor. Astfel, oferim clienților noștri produsele și accesoriile de care au nevoie pentru construcția sau reamenajarea casei.

Kingfisher

Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susținute de o echipă de 74.000 de colegi. Oferim produse și servicii pentru îmbunătățirea locuinței consumatorilor finali și profesioniștilor care fac cumpărături în magazinele noastre și prin canalele noastre de vânzare online. La Kingfisher, scopul nostru este să facem îmbunătățirea locuinței accesibilă tuturor.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,239 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Vânzările Brico Dépôt România în FY 2020/ 21 s-au majorat cu 11,8%, ajungând la 242 milioane £
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.