Vânzările Brico Dépôt România, retailerul DIY parte din grupul britanic Kingfisher, au crescut în al treilea trimestru al anului cu 14.6%, la 78 milioane £, iar cele în termeni comparabili s-au majorat cu 17.2%, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor, în special în categoriile de produse electrice, pentru încălzire și răcire, instalații sanitare, exterior, construcții și tâmplărie. La nivel de grup, în ceea ce privește vânzările, în T3, Kingfisher a înregistrat o performanță solidă pe toate brand-urile și categoriile de produse. Astfel, vânzările în termeni comparabili pe 2 ani s-au majorat cu 15% la nivel de Grup, ajungând la 3.2 miliarde £.
Peste 6.000 de articole noi în portofoliul Brico Dépôt România
“În trimestrul al treilea, am înregistrat rezultate favorabile, păstrând trend-ul ascendent din lunile anterioare. Creșterea vânzărilor a fost determinată atât de faptul că domeniul amenajării și îmbunătățirii locuinței rămâne de interes pentru clienții noștri, cât și de faptul că la Brico Dépôt am continuat să diversificăm gamele de produse, astfel că în primele 10 luni ale anului am adăugat peste 6.000 de articole noi în portofoliul nostru.
Suntem mândri de noile noastre game decorative, moderne și de foarte bună calitate dintre care aș menționa: bucătăriile modulare Good Home pentru care asigurăm și serviciul de design; gama de corpuri de iluminat și gama de decorațiuni. În același timp, continuăm să dezvoltăm serviciile pentru clienți, astfel încât să putem acoperi toate nevoile acestora, fie că vorbim despre consiliere, livrare sau montaj.
Pentru că ne dorim să oferim o experiență de cumpărare din ce în ce mai bună clienților noștri, nu numai în magazine, dar și online, am finalizat migrarea site-ului pe noua platformă Magento în trimestrul trei și continuăm să facem îmbunătățiri.
Toate aceste performanțe remarcabile au fost posibile datorită unui efort de echipă impresionant, la care au contribuit toți colegii noștri din magazine și sediul central”, a declarat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.
Rezultate la nivel de grup
Vânzările în termeni comparabili pe 2 ani s-au majorat cu 15% la nivel de Grup, ajungând la 3.2 miliarde £.
Interacțiunea omni-channel rămâne la un nivel ridicat, vânzările online pe întreg grupul înregistrând un avans de 133% în ultimii 2 ani (în acest moment acestea reprezintă 16% din vânzările totale ale Grupului). Trend-ul ascendent continuă și în trimestrul al patrulea, când creșterea vânzărilor va fi de 13.2% potrivit estimărilor (și de 0.4% a vânzărilor în termeni comparabili).
Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher, a declarat:
“Kingfisher a încheiat un alt trimestru cu rezultate pozitive, cu o majorare de 15% a vânzărilor în termeni comparabili pe 2 ani și o creștere puternică pe toate canalele și categoriile. Acest lucru reflectă tendințe și mai solide la nivelul vânzărilor, având în vedere mediul de consum din ce în ce mai apropiat de normalitate. Cererea este în continuare favorizată de noile tendințe din industrie, inclusiv timpul mai îndelungat petrecut lucrând de acasă.
Continuăm să creștem cota de piață, având la bază un proces solid de implementare a noii noastre strategii. De asemenea, realizăm investiții în domenii cheie ale business-ului pentru a genera creștere pe termen lung, inclusiv îmbunătățiri suplimentare ale serviciilor online și lansarea Screwfix în Franța. Și progresăm cu planurile noastre bine definite pentru a ne îndeplini obiectivele de reducere a emisiilor de carbon până în 2025 și de a deveni o companie forest positive.
De la începutul acestui an, am menținut și, în multe cazuri, am îmbunătățit disponibilitatea produselor noastre, care este printre cele mai bune în industria din care facem parte. Acest lucru ne-a susținut majorarea cotei de piață și ne-a permis să creștem ponderea acțiunilor promoționale în trimestrul acesta. De asemenea, am continuat să gestionăm eficient presiunile generate de inflație, păstrând în același timp prețuri extrem de competitive.
Intrăm în ultimul trimestru cu perspective favorabile și estimăm că vânzările și profitul se vor situa la un nivel superior, comparativ cu intervalele de referință anterioare. În ansamblu, cu o execuție strategică puternică și noile tendințe pe termen lung care susțin industria noastră, rămânem încrezători în performanța continuă a piețelor noastre.”
Kingfisher
Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susținute de o echipă de 74.000 de angajați.
Brico Dépôt Romania
Brico Dépôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt devine al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și peste 2.600 de angajați.