În două luni de izolare acasă, românii au grădinărit, au făcut curat şi au gătit intens – un studiu Studio Moderna

În două luni de izolare acasă, românii au grădinărit, au făcut curat şi au gătit intens – şi nu oricum, ci cu echipamente de bună calitate, arată concluziile unui studiu al retailerului Studio Moderna.

Studio Moderna

Cele două luni de izolare socială şi restricţii de circulaţie au stimulat anumite activităţi desfăşurate de români, atât din punct de vedere al nevoii de a compensa lipsa de mişcare şi preocupare, cât şi ca soluţie pentru lungile ore ale zilei.

Trei categorii de produse ale căror vânzări au explodat în perioada 16 martie – 15 mai 2020 ilustrează cele trei preocupări majore ale românilor blocaţi în case şi apartamente – după cum aţi putut vedea şi din postările în Facebook şi Instagram ale prietenilor voştri: gătit, curăţenie în apartament şi, pentru cei cu ceva teren în jurul casei, grădinărit.

Vânzările online au compensat lipsa vânzărilor din magazinele fizice închise

Studio Moderna a reuşit, graţie eforturilor de reorientare profesională a angajaților, să compenseze dispariţia vânzărilor în reţeaua de 42 magazine, inchise în urma deciziei autorităţilor, ca măsură de prevenţie împotriva răspândirii pandemiei Covid-19, cu vânzările online de produse aflate în creștere, dintre care câteva oglindesc fidel tendinţele din societatea românească în ultimele două luni.

Grădinărit

Grădinăritul a căpătat noi valenţe, datorită timpului disponibil, aşa că românii au comandat unelte serioase, cea mai cerută fiind dispozitivul de săpat Top Shop Tornadica, pentru care vânzările au crescut cu 114% în cele două luni de restricţii de circulaţie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Curățenie și produse home & deco

În ceea ce priveşte curăţenia în apartamente, mulţi dintre românii consemnaţi la domiciliu s-au apucat să facă ordine în dulapuri, să arunce lucruri vechi şi să cureţe, activităţi la care aspiratorul Rovus Storm Vac a fost de mare ajutor, fapt demonstrat de vânzările în creştere cu 47 % față de cele două luni precedente, alături de mopul cu aburi Rovus Nano Steamer, un produs care a atins vânzări record de 3.400 de bucăți

De asemenea, în încercarea de a reduce sursele de poluare, românii au cumpărat filtre de apă instant, precum Delimano, care se poate monta extrem de uşor direct la robinet, scutindu-te de efortul de a căra baxurile cu apă îmbuteliată de la magazin. 11.000 de români au optat pentru filtrul de apă Delimano în cele 2 luni de restricții.

Gătit

În ceea ce priveşte gătitul, românii s-au dezlănţuit în cele două luni de blocadă la domiciliu, vânzările depăşind chiar şi cele mai optimiste aşteptări.

Cei care au dorit să se bucure de smoothies, la mare modă zilele acestea, au comandat noul produs lansat de Delimano, blenderul cu mixare în vid MultiFresh, iar amatorii de grătare au optat pentru Delimano Perla Electric Grill, vânzarile ridicându-se la peste 180.000 de euro.

De un foarte mare succes s-a bucurat robotul de bucătărie Delimano, mai ales că românii s-au apucat de făcut pâine acasă la un nivel nemaiîntâlnit în perioada contemporană.

Eforturile Studio Moderna au avut ca rezultat atingerea celui mai important obiectiv în această perioadă şi anume păstrarea tuturor angajaţilor – dintre care mulţi au familii de întreţinut.

„În numele echipei Studio Moderna, doresc să le mulţumesc românilor care au continuat să cumpere produsele noastre. Noi ne-am mobilizat zilele trecute şi o parte din colegii noştri au livrat clienților din categoriile lipsite de ajutor pachete cu alimente de bază și produse pentru igiena personală, realizate special pentru a le acoperi nevoile esențiale”, a spus Zoltan Pilecki, Director General Studio Moderna România.

Studio Moderna

Studio Moderna este un retailer omni-channel prezent în 21 de țări din Europa Centrală și de Est. Cu peste 25 de ani de experiență, Studio Moderna oferă clienților săi soluții inovatoare pentru casă, sănătate și wellness prin brandurile Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Wellneo, Rovus și Top Shop.Despre Studio Moderna.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,249 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » În două luni de izolare acasă, românii au grădinărit, au făcut curat şi au gătit intens – un studiu Studio Moderna
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.