Kingfisher a anunțat rezultatele financiare pentru al doilea trimestru din 2016

Grupul britanic Kingfisher, cel mai mare retailer de bricolaj din Europa, a anunţat rezultatele financiare pentru al doilea trimestru din 2016. Rezultatele acoperă ultimele 3 luni, până la data de 31 iulie. Conform comunicatului companiei, Grupul Kingfisher a avut în al doilea trimestru din 2016, vânzări de 3 miliarde de lire sterline, o creştere de 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

rezultatele financiareRezultatele financiare se datorează, în primul rând, creşterilor din UK și Irlanda, unde vânzările totale au crescut cu +5.0% şi Polonia unde vânzările au crescut cu +10.5%,  o piață aflată într-o creştere constantă de susținere. În Franța, vânzările totale au scăzut cu -1.4%. Prin urmare, vânzările totale la nivel internațional, au crescut în al doilea trimestru al anului 2016 cu +8.4%.

„Am înregistrat o performanță crescută a vânzărilor în al doilea trimestru al anului 2016, Marea Britanie și Polonia înregistrând cele mai mari cifre. În Marea Britanie, rezultatul referendumului a creat incertitudini din punct de vedere economic, dar nu s-a sesizat încă un impact efectiv, iar in Franța, provocările aduse de vremea foarte ploioasă au creat dificultăţi, în ciuda unui prim trimestru încurajator. Rămânem precauți cu privire la perspectivele pe termen scurt. Între timp, vom continua să ne concentrăm pe planul nostru ONE Kingfisher, bazat pe punerea de fiecare dată a nevoilor clienților pe primul plan. Așteptăm cu nerăbdare rezultatele financiarei de luna viitoare ce va cuprinde rezultatele primei jumătăţi a anului 2016.”, a declarat Véronique Laury, director executiv al companiei Kingfisher.

Kingfisher plc este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa şi al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1.134 de magazine în nouă ţări din Europa şi Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depot şi Screwfix.

În România, Kingfisher a preluat în 2013 cele 15 magazine Bricostore de la Group Bresson din Franţa, iar în luna septembrie a anului trecut, a finalizat procesul de transformare a acestora în formatul Brico Depot.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *