Retailerul Action, un discounter non-alimentar din Olanda, va deschide primele magazine din România în a doua jumătate a anului 2025, potrivit reprezentanților companiei, care au răspuns, pe scurt, solicitării noastre de presă. În prezent, compania, care are o formă juridică în România – Action Retail România, va avea sediul în București, un proces aflat în plină desfășurare.
Fără a dezvălui planurile Action în România cu privire la anumite deschideri de magazine și localizările acestora, reprezentanții companiei ne-au declarat: ”
„Ceea ce face ca Action să fie unic sunt formula sa și oamenii noștri.
Action este un discounter non-alimentar, oferind 6.000 de repere din 14 categorii de produse, la cel mai mic pret, produse de bună calitate si din ce in ce mai durabile. Vindem produse pentru necesitățile de zi cu zi, cum ar fi produse pentru curățenie sau sanitare, sau produse care ușurează viața de zi cu zi sau o face mai plăcută (Fă-ți casa acasă, ajutându-te de hobby-urile tale!).
Aproximativ două treimi din gama noastră de produse este flexibilă, iar o treime este fixă. Mai mult de două treimi din toate produsele din magazinele Action costă mai puțin de 2 EUR. Produsele noastre sunt mărci A, mărci de furnizor sau marcă privată.
Introducem aproximativ 150 de produse noi în fiecare săptămână pentru a menține gama noastră relevantă și pentru a putea fi relevanți atunci când vine vorba de schimbarea cerințelor clienților.
Concept magazin
Un magazin Action obișnuit are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.000 de mp, până la 1.200 de mp. Aceasta este dimensiunea ideală pentru a prezenta toate produsele noastre și pentru a asigura o experiență convenabilă de cumpărături pentru clienții noștri: culoarele largi și rafturile joase creează o atmosferă deschisă și prietenoasă.”
Action, rețea prezentă în 13 țări
În prezent, rețeaua internațională Action cuprinde peste 2.750 de magazine, răspândite în 13 țări (Olanda, Franța, Germania, Belgia, Luxemburg, Polonia, Austria, Elveția, Italia, Spania, Eveția, Portugalia și Cehia), iar aspectul magazinului și produsele sunt aproape aceleași în fiecare magazin din fiecare țară, ceea ce se va întâmpla și în România.”
Action este retailerul de tip discounter, cu produse non-alimentare, cu cea mai rapidă crestere din Europa, oferind celor peste 17,3 milioane de clienți o varietate e 6.000 de produse, în continuă schimbare, în cele peste 2.750 de magazine, în timp ce acoperă și 9,6 milioane de clienți în mediul online.
Action a realizat o cifră de afaceri de 11,3 miliarde de euro în 2023, în cerștere cu 28% față de 2022.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.