Praktiker România se implică în educaţia copiilor din scoala primară şi lansează „Ora de creație“ – o campanie de stimulare a educației creative în învățământul primar, prin care compania își propune să aducă în atenția publică importanța dezvoltării inteligenței aplicate în rândul elevilor.
Context
Noul Curriculum la clasele I – IV prevede asigurarea unui spațiu destinat activităților inter și transdisciplinare, alături de cele monodisciplinare. Inițiativa Praktiker România are ca finalitate formarea unor competențe ce țin nu numai de cunoaștere, ci și de comunicare, creație, interacțiune socială.
Ora de creaţie, detalii campanie Praktiker
Campania „Ora de creație“ își propune să aducă în atenția publică importanța educației creative. Miercuri, 20 aprilie, a avut loc prima oră de creație din cadrul campaniei, în București, fiind susținută de elevii clasei a II-a A de la Școala 80, din Sectorul 3, cu sprijinul Praktiker.
Pe lângă orasul Bucureşti, de-a lungul anului, Caravana Praktiker va mai ajunge în școli primare din Constanța, Târgoviște și Ploiești, furnizând profesorilor și elevilor materialele necesare susținerii de ateliere practice. Scopul programului este de a veni în completarea programei școlare și de a-i ajuta pe elevi să își folosească întregul potențial creator.
Elevii vor realiza proiecte de soft DIY (do it yourself), în cadrul unor atelierele practice, care vor cultiva cooperarea, libertatea de acțiune și exprimare, dar și perseverența, răbdarea, disciplina muncii, satisfacția descoperirii.
„Educația creativă trebuie să fie o componentă a școlii contemporane și sa pregateasca elevii pentru provocările societății moderne. Campania noastră vizează școlile primare, pentru că acestea au un rol covârșitor în depistarea și stimularea creativității în procesul învățării. Ne dorim susținerea sistemului educațional prin oferirea materialelor necesare înlesnirii învățării creative.
Ora de creație va oferi posibilitatea dezvoltării la maxim a capacităţilor şi aptitudinilor creative ale elevilor. Vor învăța că pentru a realiza ceva trebuie efort, o voință formată, lucru în echipă, entuziasm. Vor conştientiza că tot timpul există în jurul lor câte ceva ce poate deveni interesant și care le poate fi util ulterior. Cercetările în domeniul creativităţii au arătat că există interacţiune între creativitate, inteligenţă și randament şcolar. Învăţând creativ, devenim creativi”, declară Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker România.
Fiecare școală participantă, inclusă în program va beneficia de suportul Praktiker în susținerea atelierelor creative pentru elevii claselor primare, precum și de ajutor în asigurarea materialelor didactice necesare acestor ore de creație.
Praktiker, în România
În România, Praktiker s-a impus ca lider al pieţei de DIY, fiind cel mai cunoscut și mai iubit brand în rândul consumatorilor români, cu un nivel de notorietate de 98%. În prezent, compania are 28 de magazine în 24 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoraţiuni pentru interior şi exterior; produse sanitare; mobilă; electronice şi electrocasnice; produse pentru grădinărit și materiale de construcţii.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
