Praktiker România a fost premiat pentru a doua oară în cadrul Best Buy Award pentru cel mai bun raport calitate-preţ

Compania Praktiker România a fost votată cea mai bună la categoria lanțul de magazine pentru achiziționarea de plante ornamentale și echipamente pentru amenajarea teritoriului, pentru raporul calitate-preţ oferit, în cadrul celui mai nou sondaj Best Buy Award România 2017-2018 în domeniul construcţiilor de la ICERTIAS, Elveţia.

PraktikerCompania este pentru a doua oară câștigătoarea acestei distincții. În 2015, Praktiker s-a situat în topul Best Buy Award la categoria mașini tehnice de grădinărit.

„Suntem extrem de onorați să primim, din nou, această distincție oferită de ICERTIAS. Este pentru a doua oară când obținem confirmarea chiar din partea clienţilor noştri că oferta Praktiker include produse care se situează în topul preferinţelor lor, cu cel mai bun raport calitate-preţ. Pentru acest lucru dorim să le mulţumim tuturor celor care aleg de fiecare dată să treacă pragul magazinelor noastre din toată ţara.”, a spus Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker România.

Sondajul Best Buy Award 2017-2018 în domeniul Construcţiilor în România a fost efectuat de organizaţia elveţiană ICERTIAS – International Certification Association GmbH. Sondajul a fost realizat în luna septembrie 2017 folosind un chestionar online, pe un eşantion de 1.200 utilizatori români de Internet, profesionişti în construcţii şi persoane fizice pasionate de bricolaj, pe baza metodei Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness (CAWI – DEEPMA).

Praktiker România

În România, Praktiker este cel mai cunoscut brand din piaţa de DIY, cu un nivel de notorietate de peste 98%. În prezent, compania are 26 de magazine în 23 de oraşe din ţară. Oferta cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoraţiuni pentru interior şi exterior, produse de grădinărit şi materiale de amenajări, produse sanitare, mobilă, electronice şi electrocasnice. În plus, magazinul online www.praktiker.ro pune la dispoziţia clienţilor din toată ţara o varietate de peste 20.000 de produse.

În prezent, compania are implementate programe de fidelizare cu avantaje, customizate pentru cele trei mari categorii de clienţi, consumatori finali -cardul de client fidel-, client profesionist -mester card- şi clienţii Business to Business. Aceste programe permit clienţilor să beneficieze de avantaje pentru cumpărăturile de la magazin.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *