Praktiker şi-a mărit bugetul alocat pentru fiecare magazin remodelat

Praktiker România şi-a mărit bugetul alocat procesului de remodelare a magazinelor: de la 400.000 de euro, la 600.000 de euro pentru fiecare magazin remodelat, ce presupune îmbunătăţirea conceptului iniţial.

PraktikerCompania continuă, astfel, și în 2017 procesul de modernizare a reţelei celor 27 de magazine din ţară, inițiat anul trecut, cu două investiţii noi: remodelarea magazinului din Ploiești (situat în Păuleștii Noi, nr. 183 A) și a magazinului din Oradea (situat pe Strada Ogorului, nr. 65 B), redeschise astăzi, în mod oficial.

Praktiker a investit aproximativ 600.000 de euro pentru fiecare magazin în acest amplu proces de modernizare care se înscrie în strategia de business a companiei, concept ce a fost îmbunătăţit pe parcurs, după implementarea sa la primul magazin – Praktiker Vitan – din iulie 2016.

Spațiile comerciale au fost astfel optimizate, pentru a le oferi clienţilor o experienţă îmbunătăţită la cumpărături. „Am resimţit efectele pozitive ale acestui proces de modernizare încă de la primul magazin redeschis anul trecut, magazinul Vitan din Bucureşti, fiind valabile în cazul tuturor magazinelor incluse până acum în acest program.

Este vorba despre o creştere a vânzărilor cu 40% până la 60% pentru fiecare magazin modernizat redeschis. Acest lucru ne certifică faptul că strategia pe care am ales să o urmăm este una de succes, favorabilă atât clienţilor Praktiker România, prin facilitarea procesului de cumpărare, cât şi nouă, la nivel de business.”, a spus dl. Omer Susli, proprietar Praktiker România.

Procesul de modernizare a magazinelor Praktiker a avut în vedere cinci obiective principale, cu impact direct şi pozitiv asupra clienților şi a experienţei lor de cumpărare:

  • Introducerea unor game noi de produse, potrivite cu aşteptările clienţilor din toate categoriile: entry, middle sau high. În cazul magazinelor remodelate, sortimentele de produse au fost regândite pentru a le oferi clienţilor mai multe variante pe fiecare categorie de preţ. Noul portofoliu de produse se adresează atât profesioniştilor, cât şi amatorilor.
  • Un concept nou de semnalistică: afişele de orientare în magazin, punctele de informare, afişele ambientale, preţurile produselor şi semnalizarea promoţiilor. Toate acestea sunt acum marcate foarte clar, uniform, într-o modalitate care să faciliteze întregul proces de vizitare a magazinului şi de cumpărare.
  • O nouă strategie de merchandising, care să fluidizeze procesul de alegere şi achiziţie. Este vorba despre o nouă aranjare a produselor la raft conform unor norme, reguli şi logici de cumpărare care să transforme procesul de achiziţie într-unul mult mai facil pentru cei care trec pragul magazinelor Praktiker modernizate.
  • Informaţii locale de vânzare pentru produsele care necesită detalii suplimentare la achiziţie, prin intermediul fişei tehnice a fiecărui produs, respectiv a panourilor superioare care se află în topul rafturilor şi care conţin specificaţii tehnice clare, sfaturi şi modalităţile de utilizare a produselor, inclusiv recomandarea Praktiker pentru profesionişti şi amatori.
  • Îmbunătăţirea zonele expo la Mobilier, la Săli de baie, la Decoraţiuni, pentru a oferi clienţilor o sursă de inspiraţie şi idei de amenajare pentru propriile locuinţe.

„Noul concept de magazin le oferă cumpărătorilor Praktiker un acces mai uşor la produsele şi serviciile noastre, la informaţii detaliate şi de specialitate, dar şi o serie de promoţii şi premii. Astfel, începând cu data de 17 martie, pentru o perioadă de 2 săptămâni, toţi clienţii care achiziţionează produse de cel puţin 150 lei primesc automat un card răzuibil cu premii garantate constând în excursii în Europa, biciclete Pegas, mii de vouchere cadou şi multe alte premii surpriză.

Am pregătit, de asemenea, şi oferte speciale pentru meşteri. În primul rând, noul sistem de bonusare a meşterilor lansat la 1 martie, prin care aceştia primesc 12% reducere sub formă de vouchere de cumpărături la achiziţiile pe care le fac într-o lună calendaristică. Începând cu data de 17 martie, meşterii vor beneficia de alte două oferte: 15% reducere la gama profesională de produse MEŞTERICĂ şi 20% reducere la vopseaua lavabilă profesională SUPER.”, a spus Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker România.

Începutul sezonului cald le aduce clienţilor Praktiker din Ploieşti şi Oradea diverse alte reduceri şi oferte la produsele de sezon, precum: maşini de tuns iarba, plăci pentru exterior, vopsea lavabilă, faianţă, produse sanitare şi piese de mobilier.

Praktiker – Au fost remodelate 7 magazine. Au mai ramas 20 de unităţi

Lucrările din cadrul procesului de modernizare a celor 2 magazine (Ploieşti şi Oradea) au avut loc pe parcursul a două luni. Pentru a nu afecta vizitatorii magazinelor în această perioadă, lucrările s-au realizat structurat, pe arii şi departamente care au fost, pe rând, remodelate.

Dintre cele 27 de magazine ale reţelei din România, au fost remodelate 7 unităţi: Bucureşti Vitan, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Bucureşti Militari, Ploieşti şi Oradea.

Praktiker România şi-a propus continuarea acestei direcţii strategice şi în lunile următoare, cu excepţia perioadei de vară, atunci când lucrările se vor opri. Până la finalul acestui an, reprezentanţii companiei îşi doresc să ajungă la un numar de 20 de magazine Praktiker modernizate şi redeschise. Apoi, pentru 2018, vor mai rămâne doar 7 unităţi de remodelat.

„Avem în plan deschiderea de magazine noi dar este posibil să mai închidem magazine”, a declarat Omer Susli

„Avem în plan deschiderea de magazine noi, în ţară, acolo unde nu suntem prezenţi dar şi în Bucureşti, iar una dintre zonele pe care le vizăm este Nordul Capitalei. În perioada următoare, avem în plan achiziţionarea a 3 terenuri în Bucureşti. În acest moment, însă, ne focusăm pe procesul de remodelare.

De asemenea, este posibil să închidem magazine acolo unde chiriile sunt foarte mari. Dacă nu vom ajunge la un acord pentru micşorarea acestor chirii, luăm serios în calcul închiderea unor magazine,” a precizat Omer Susli.

Este interesant de urmărit care dintre cele 7 magazine vor fi lăsate pentru 2017 spre a fi remodelate, printre acestea numărându-se şi acele magazine cu chirii mari de care spunea proprietarul Praktiker. Cu alte cuvinte, logic e să nu investeşti într-un magazin şi pe urmă să-l închizi, deci, în mod normal, magazinele care s-ar putea închide nu vor fi remodelate foarte curând sau vor fi remodelate ultimele.

În România, Praktiker este lider pe piaţa de DIY, cu un nivel de notorietate de peste 98%. În prezent, compania are 27 de magazine în 23 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoraţiuni pentru interior şi exterior, produse de grădinărit şi materiale de amenajări, produse sanitare, mobilă, electronice şi electrocasnice. În plus, magazinul online www.praktiker.ro pune la dispoziţia clienţilor din toată ţara o varietate de peste 20.000 de produse

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,214 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Praktiker şi-a mărit bugetul alocat pentru fiecare magazin remodelat
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.