Praktiker dă startul unei campanii dedicate clienţilor care au card de fidelitate

Compania Praktiker România dă startul campaniei la nivel naţional Praktiker oferă 1 autoturism KIA cee’d pentru clienţii fideli”, destinată clienţilor care au card de fidelitate Praktiker BLUE sau GOLD.

PraktikerCampania se desfăşoară în perioada 7 septembrie – 10 decembrie 2016 şi reflectă dorinţa retailerului de a completa programul de fidelitate cu campanii exclusive.

Programul de fidelitate promovat de retailer este unic pe piaţa de DIY, acesta oferindu-le clienţilor posibilitatea de a beneficia, în oricare magazin Praktiker, de numeroase avantaje prin cardurile de fidelitate BLUE sau GOLD.

Programul a fost dezvoltat din 2012, din dorinţa retailerului de a le fi alături clienţilor odată cu schimbările care apar în viaţa lor şi care, deseori, se reflectă şi asupra casei. Astfel, beneficiile speciale pe care aceştia le pot obţine prin cele două tipuri de carduri, indiferent de magazinele Praktiker din care îşi fac cumpărăturile, sunt:

  • Reduceri pe viaţă la cumpărături, de 5% sau chiar 10%
  • Oferte speciale: la fiecare promoţie există produse exclusive dedicate posesorilor de carduri Praktiker, cu reduceri de până la 20%
  • Acces la un cont online unde poate fi verificat statusul cardului în orice moment

„Prin campania «Praktiker oferă 1 autoturism KIA cee’d pentru clienţii fideli», răsplătim cumpărătorii care se bucură constant de ofertele noastre. Toţi clienţii posesori de carduri de fidelitate BLUE sau GOLD, care fac achiziţii cu cardurile de fidelitate din magazinele Praktiker şi din online în perioada septembrie – decembrie, au şansa de a câştiga o maşină Kia ceed de Crăciun. Aceasta este una din campaniile dedicate în exclusivitate clienţilor fideli Praktiker. Pe lângă avantajele aduse de cardurile de fidelitate pe care le au, vrem să ne suprindem aceşti clienţi şi cu astfel de campanii avantajoase. Până la finalul anului vom mai desfăşura şi alte campanii cu beneficii dedicate exclusiv clienţilor fideli, afirmă Isabelle Pleska, Director General Praktiker România.

Cardurile de fidelitate BLUE sau GOLD sunt accesibile tuturor clienţilor retailerului, ele putând fi obţinute gratuit în orice magazin, prin completarea unui formular. De asemenea, în baza cardului, clienţii îşi pot face cont online şi îşi pot monitoriza valoarea cumpărăturilor, pentru a şti în permanenţă beneficiile pe care le-au acumulat.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,253 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Praktiker dă startul unei campanii dedicate clienţilor care au card de fidelitate
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.