Praktiker a lansat campania de fidelizare Meşter Card dedicată meşterilor

Praktiker și MullenLowe au lansat, la începutul lunii martie, o campanie dedicată unui public esențial pentru piața de DIY: meșterii.

Mester Card Praktiker-MullenLowe-1Campania se desfășoară, efectiv, în perioada 14 martie – 31 decembrie și are ca obiectiv promovarea unui program de fidelizare unic în România, prin care Praktiker le oferă numeroase avantaje meșterilor deținători de Meșter Card. Printre acestea, reduceri trimestriale de 5% sub formă de voucher, dacă valoarea cumpărăturilor depășește 5.000 lei.

„Meșterul român este unic: isteț, informat, uneori poznaș și mereu cu o soluție la îndemână. Praktiker îl ajută să aibă întotdeauna cel mai bun sfat și cea mai adecvată soluție pentru clienții lui, și cu siguranță cele mai avantajoase oferte, prin intermediul Meșter Card”, declară Mirela Ochiană, Marketing Manager, Praktiker România.

Ziua cumpărăturilor online la eMAG: multe produse la jumătate de preț

„Ce se întâmplă când o gresie se uită lung la un polizor unghiular? Păi e acolo o atracție, o relație urmată de o atingere uneori mai dură, alteori mai caldă. Cert e că orice meșter adevărat are o viziune clară asupra acestei relații și tinde să o folosească în a-și recunoaște colegii de breaslă. Aici intervine Meșter Card – un fel de al doilea card de identitate pe care doar meșterii adevărați l-au câștigat, făcând dovada priceperii practice. Și cine nu are nevoie de un meșter de meșteri?!”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Grupul Lowe.

Elementul central al campaniei de promovare este un meșter iscusit, protagonistul unui spot TV de 30 de secunde, care este difuzat pe principalele stații de televiziune.

Mixul de comunicare este completat de OOH, radio, online (bannere, site Praktiker, Facebook), precum și instore (postere, cataloage, leaflets), toate declinările fiind realizate de MullenLowe.

Praktiker, În România

In Romania, Praktiker s-a impus ca lider al pietei de DIY, fiind cel mai cunoscut si mai iubit brand in randul consumatorilor romani, cu un nivel de notorietate de 98%. În prezent, compania are 28 magazine in 24 de orase din tara. Oferta Praktiker Romania cuprinde peste 40.000 de produse, incluzand: decoratiuni pentru interior si exterior, produse sanitare, mobila, electronice si electrocasnice, produse pentru gradinarit si materiale de constructii.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,221 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Praktiker a lansat campania de fidelizare Meşter Card dedicată meşterilor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.