PEPCO România, retailer prezent pe piața locală de 7 ani, inaugurează magazinul cu numărul 400 în București, sector 3. Anunțul confirmă etapa de expansiune continuă a PEPCO, retailer ce a menținut un ritm constant, inclusiv în cei doi ani de pandemie.
Pentru a răspunde necesităților și așteptărilor clienților, PEPCO își menține strategia de succes bazată pe cei trei piloni: prețuri accesibile, servire prietenoasă și magazine în proximitate. Raportându-ne la ultimii ani și condițiile de desfasurare a activității, retailerul a reușit să atingă fiecare etapă de extindere, fiind din ce în ce mai aproape de clienții săi.
„Numărul 400 semnifică pentru noi o confirmare a planului de expansiune, la care se adaugă și o noutate la nivel de comunicare vizuală, un stil mai fresh în identitatea magazinelor deschise începând cu acest an. Toate fac parte dintr-un plan ce are în focus Clientul, misiunea noastră fiind aceea de a le asigura accesul facil la toate produsele de care au nevoie, la cele mai mici prețuri, în fiecare zi. Fiecare vizită la PEPCO trebuie să fie o experiență, iar împreună cu echipa noastră extinsă vom lucra neîncetat la acest aspect.” Bogdan Grigoriu , Director Operațional PEPCO România, Grecia și Bulgaria.
În momentul de față, brandul internațional are 2.949 magazine în 16 țări din Europa. Pe plan local, cu o medie de 50 de magazine noi pe an, PEPCO se apropie rapid de 500 de magazine.
PEPCO
PEPCO este un lanț european de retail, care oferă clienților săi tot ceea ce au nevoie pentru a-și îmbrăca familiile și pentru a-și decora casele, la prețuri mici.
PEPCO operează peste 2900 de magazine în 16 țări (Bulgaria, Republica Cehă, Croația, Estonia, Ungaria, Lituania, Letonia, România, Polonia, Slovacia, Slovenia, Italia, Serbia, Spania, Austria, Germania), urmând să se extindă în continuare pe noi piețe.
Clienții retailerului sunt în principal femeile atente cu bugetul alocat cumpărăturilor, care, în același timp, vor să fie mândre de modul în care își îngrijesc familia și casa. La PEPCO credem că prețul nu ar trebui să fie niciodată o barieră în calea acestui lucru.
În domeniul responsabilității sociale, retailerul se concentrează pe sprijinirea copiilor, implicându-se în principal în activități care vizează îmbunătățirea calității timpului liber. Există în derulare zeci de programe CSR la locul de muncă în fiecare țară în care PEPCO este prezent.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.


