Clienții au cuvântul în noua campanie JYSK Favourites

JYSK România, filiala locală a retailerul danez de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă, lansează o nouă campanie internațională în centrul căreia se află părerile clienților despre produsele brandului scandinav.

Pornind de la recenziile lăsate de clienți de-a lungul timpului pe site, retailerul internațional de mobilier și decorațiuni pentru casă lansează o campanie inovativă, care își propune să aducă în fața publicului produsele cele mai apreciate de clienți.

Recenziile clienților joacă un rol important în activitatea multor companii, atât în dezvoltarea noilor produse, cât și în promovarea lor. De aceea, sunt punctul în jurul căruia s-a construit o întreagă campanie realizată de grupul scandinav JYSK.

Prin centrarea campaniei noastre în jurul părerilor clienților noștri ne-am propus să creștem notorietatea brandului JYSK. Mai mult decât atât, importanța pe care o arătăm recenziilor arată că punem întotdeauna clientul pe primul loc în activitatea noastră. Companii inovatoare precum Tripadvisor sau Booking.com sunt exemple vii care dovedesc că retailul viitorului este bazat pe recenziile clienților”, declară Alexandru Bratu, Country Manager of JYSK in Romania and Bulgaria.

Peste 100.000 de recenzii ale clienților

JYSK a primit până acum peste 100.000 de recenzii de la clienți pentru diferite produse comercializate de companie, de la lenjerii de pat, saltele și plăpumi, până la mobilier de grădină. În total, aceste review-uri au o medie de 4,5 din 5 stele – 5 stele fiind nota cea mai mare pe care un client o poate da unui produs. Acesta este principalul mesaj al campaniei.

Investim foarte mult timp și multe resurse în strângerea unui număr mare de recenzii pe site și în distribuirea lor către echipele noastre, la nivel intern. Recenziile clienților sunt o sursă valoroasă de informații, pentru că sunt rezultatul experienței reale pe care consumatorul a avut-o cu produsele noastre”, spune Alexandru Bratu.

Campania, intitulată JYSK Favourites, va începe pe 22 septembrie și se va derula în peste 1.000 de magazine din 18 țări. În cadrul acestei campanii, JYSK va prezenta o gamă largă de produse noi, în special mobilier de interior, decorațiuni pentru casă și lenjerii de pat.

Pe scurt despre campania JYSK  Favourites

  • Campania JYSK Favourites se lansează pe 22 septembrie și se va desfășura în peste 1000 de magazin din 18 țări.
  • Cele 18 țări ale campaniei sunt: Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Polonia, Republica Cehă, Ungaria, România, Bulgaria, Olanda, Slovacia, Marea Britanie, Slovenia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Ucraina și Grecia.
  • Mesajul central al campaniei este: ”Peste 100.000 de clienți au acordat brandului JYSK 4,5 din 5 stele”.
  • 5 este media celor peste 100.000 de recenzii postate online de clienți.
  • Campania are un sub-site dedicat, JYSK.ro/JYSK-Favourites , unde clienții pot participa la concursurile din cadrul campaniei. Pentru a participa la concursuri, clienții trebuie să își voteze produsul/interiorul sau stilul favorit.
  • Campania va fi promovată atât în mediul off-line, prin reclame, broșura cu oferte și bannere outdoor, cât și online (newslettere, blog, bannere online și social media).
  • Campania va fi prezentată și în toate magazinele retailerului, unde vor fi expuse produsele-vedetă ale campaniei.

JYSK

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 38 de țări, prin peste 2200 de magazine, majoritatea în țări europene, și numără un total de aproape 19.000 de angajați.

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 31 magazine, în București, Arad, Baia Mare, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Oradea, Pitești, Satu Mare, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Râmnicu Vâlcea, Sibiu și Târgu Jiu, Bacău.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,203 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Clienții au cuvântul în noua campanie JYSK Favourites
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.