Mobexpert transformă orice casă în acasă, în cea mai nouă campanie semnată Tuio

Mobexpert demarează o campanie emoțională de brand prin care dorește să îi inspire pe consumatorii săi să își transforme casele în locuri de descoperire, creștere și conexiune cu cei dragi. Sub titlul “Casa Visată“, campania semnată de Tuio, este prezentă pe TV, radio, OOH și în mediul digital.

mobexpert

Preferințele consumatorului și ideea casei de vis se formează încă din copilărie

Conceptul creativ pornește de la insight-ul că preferințele consumatorului și ideea casei de vis se formează încă din copilărie. Pentru mulți, joaca “de-a casa” reprezintă începutul unui exercițiu prin care ei își creează un spațiu al lor, un “acasă“. Mobexpert este parte din casele românilor de aproape 30 de ani și înțelege cel mai bine evoluția nevoilor și preferințelor consumatorului.

Spotul ilustrează tocmai ideea casei visate din copilărie, care se transformă în casa “perfectă” a copilului devenit adult, cu ajutorul produselor Mobexpert. Așa cum o zice și sloganul Mobexpert, “Suntem cu toții diferiți. Din fericire.“, revedem în spotul publicitar diferite interpretări de cazemate, forturi și castele din copilăria protagoniștilor, în paralel cu spațiile lor construite peste ani, ce păstrează aceeași diversitate de la personaj la personaj.

“Cu ocazia acestui brief am demonstrat capabilitățile agenției în construirea unei importante campanii integrate. Este vorba de prima campanie de brand comunicată de Mobexpert în ultimii ani, care de data aceasta trebuie să funcționeze nu numai în mediile tradiționale, dar și în digital. Ne bucurăm că am văzut deschidere din partea brandului.” – a declarat Ludwig Petre, Managing Director Tuio. 

“Am apreciat ideile celor de la Tuio și cred că cel mai mult ne-a plăcut îndrăzneala cu care au venit către noi pentru brandul Mobexpert, atât la nivel de concept cât și pentru extensiile campaniei propuse dincolo de ATL. Suntem bucuroși să putem aduce clienților noștri emoția caselor pe care le visau în copilărie, dar și posibilitatea să-și vadă visele împlinite cu ajutorul Mobexpert.” a declarat Adelina Badea – Director Executiv Mobexpert.

În digital, campania explorează ideea creativă și mai în profunzime. Prima acțiune constă într-o activare tip concurs, prin care consumatorii sunt invitați la un exercițiu de imaginație: să descrie casele lor de vis așa cum și le închipuiau în copilărie. Cu ajutorul aplicației dedicate, userii pot crea povești personalizate pe care mai apoi să le publice sub forma unor story-uri pe Instagram.

Campania de comunicare Mobexpert din 2021 a venit să reîntărească poziția brandului Mobexpert în mintea consumatorilor săi, dar și să-l prezinte într-o lumină fresh, actuală și modernă.

Mobexpert

Grupul Mobexpert a fost înfiinţat în 1993 şi este o companie 100% românească, deţinută de antreprenorul Dan Șucu. Astăzi, este liderul pieţei româneşti de mobilier şi decoraţiuni, prin cele două mărci ale sale: Mobexpert – hipermagazine şi magazine de mobilier pentru casă şi decoraţiuni, şi Mobexpert Office – mobilier pentru birou şi colectivităţi. Reţeaua regională a Mobexpert numără, în prezent, peste 26 de hipermagazine şi magazine. Ȋn România, reţeaua cuprinde hipermagazine în Bucureşti, Braşov, Suceava, Piteşti, Sibiu, Iaşi, Oradea, Constanța, Timișoara și Cluj și alte peste 13 de magazine de mai mici dimensiuni.

Grupul are 2.300 de angajaţi şi o cifră de afaceri anuală de aproximativ 230 milioane euro. Grupul deţine, de asemenea, opt fabrici de mobilă care produc pentru piaţa românească şi pentru export. Grupul include și 5 magazine Outlet dedicate ofertelor speciale, situate în Bucureşti (in zonele Pipera, Pantelimon, Militari), Suceava și Constanța și 1 magazin online, www.mobexpert.ro.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *