Retailerul japonez MINISO continuă deschiderile de magazine din România cu a patra locație după cele din Veranda Mall, Iris Titan și Mega Mall.Lansarea celui de-al patrulea magazin MINISO, ultima din acest an, va avea loc joi, 29 noiembrie, ora 14:00 în Piața Romană (B-dul Gheorghe Magheru, sector 1, nr. 32 – 36, parter).
Organizatorii promit din nou un show inedit de tobe Taiko inspirat din cultura japoneză, dar și cadouri pentru cei prezenți la deschidere.
Magazinul stradal din centrul Bucureștiului este poziționat strategic lângă zona de facultăți și le promite tinerilor care vor intra în el un design fresh, produse de calitate și prețuri la îndemână.
La mai puțin de trei luni de la sosirea în România, MINISO a devenit deja un brand preferat de mulți tineri, iar Jake Liu, CEO-ul MINISO România, anunță că acesta este doar începutul, anul 2019 fiind marcat de alte deschideri importante de magazine.
”2019 va fi un an important, iar PRODUSELE noastre sunt cheia succesului. Ne străduim să oferim clienților noștri produse de calitate cu un design modern, la costuri cât mai mici. Ne dorim să ajungem la cât mai mulți oameni, iar pentru asta, la începutul anului următor, vom deschide încă trei magazine MINISO în mall-urile din București: AFI, Promenada și Sun Plaza”, declară Jake Liu.
Anul viitor va veni și cu multe noutăți în ceea ce privește produsele pe care clienții le vor găsi în magazinele MINISO. O parte din echipa MINISO România a participat săptămâna trecută la 2019 Creativity Sharing Fair (Miniso Spring & Summer New Products Ordering Fair) în Guangzhou, China, alături de ambasadorul brandului în România, Maria Vigheciu. La eveniment, a fost lansată noua colecție MINISO pentru anul 2019 care include peste 6000 de produse noi, împărțite în cinci categorii: Health & Beauty, Homewear, Electronics, Toys și Fashion Accessories. În același timp, au fost lansate șase trenduri noi: Floral Fantasy, Vatnajökull Glacier (inspirat din Islanda), Fruit Kingdom, Modern Collection, Youth League și Christmas Land.
Echipa MINISO România a ales produsele noi care vor apărea în magazinele din țara noastră începând de anul viitor. De asemenea, au fost comandate și 3 categorii de produse cu licență: We Bare Bears (la cerea clienților), Adventure Time (licența Cartoon Network) și Marvel. La jumătatea anului viitor, încă două licențe își vor face apariția în magazinele MINISO din România, Hello Kitty și Pantone.
MINISO este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013. În acești cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3000 de magazine în peste 80 de țări de pe toate continentele. MINISO are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și bineînțeles, Japonia sau China.
Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina.
Brandul MINISO a fost fondat de către designerul japonez Miyake Junya și de către tânărul antreprenor chinez Ye Guofu în Tokyo, Japonia.
Succesul MINISO se datorează unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la prețuri accesibile pentru clienți. Ye Guofu consideră că sintagma ”calitatea costă” este doar un pretext pentru majoritatea comercianților de a realiza profituri mari.
Reprezentanții MINISO spun că principalele atribute în jurul cărora își desfășoară activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent și prețurile accesibile la care sunt vândute acestea. Mediul plăcut la cumpărături și serviciul de calitate față de clienți completează ideologia brandului.
Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are în fața competiției este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de către producătorul japonez sunt create de designeri proprii și sunt asamblate pe linii de producție proprii.
Produsele comercializate se împart în șapte mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi și ambalaje speciale.
Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.
MINISO în România
Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, conducerea retailerului plănuiește deschiderea a 40 de magazine proprii în toată țara până în 2020.
Strategia brandului pentru anul viitor include și deschiderea magazinelor în sistem de franciză. Compania japoneză vizează extinderea în toate orașele importante din România, board-ul fiind convins că astfel de parteneriate strategice vor contribui decisiv la consolidarea brandului.
Cu ambianța modernă și serviciile ireproșabile din magazinele sale, MINISO își dorește să atragă un public tânăr care preferă diversitatea și inovația la prețuri mici. Cele mai multe dintre produsele din magazinele MINISO se vând cu prețuri între 10 și 99 de lei.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.
You can also read the freshest news from DIY retail, from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.