MINISO a deschis al treilea magazin în România, în Mega Mall

La mai puțin de două luni de la intrarea oficială pe piața din România, odată cu deschiderea primului magazin, în Veranda Mall, urmată de deschiderea din Iris Titan, retailerul japonez MINISO continuă extinderea în țara noastră cu al treilea magazin al grupului, inaugurat în Mega Mall București. La eveniment a luat parte designerul japonez Miyake Junya, însuși co-fondatorul companiei. Până la finalul anului, MINISO va avea patru magazine în România, iar pe termen mai lung, retailerul va deține 40 de magazine proprii în toată țara până în 2020.

MINISO

Lansarea noului magazin din Mega Mall a avut loc sâmbătă, 17 noiembrie 2018, cu un show de tobe Taiko inspirat din cultura tradițională japoneză. Primii 300 de cumpărători au avut parte de un cadou surpriză.

Secretul MINISO

„Atuul MINISO este întocmai designul produselor. Avem o întreagă echipă de designeri excepționali din întreaga lume, din țări ca Norvegia, Suedia, Danemarca sau Coreea de Sud. Investițiile permanente în design ne-au adus numeroase premii internaționale precum Red Dot Design Award sau iF Product Design Award.

Îi îndemnăm pe consumatorii noștri să aibă o perspectivă modernă asupra modului în care care fac cumpărături, apreciind calitatea și prețurile mici pe care le oferim. Ne simțim onorați și suntem foarte încântați că MINISO a ajuns în România, iar românii pot de acum să se bucure de produsele noastre.”, a declarat Miyake Junya, co-fondatorul și designerul-șef al MINISO.

Cine este MINISO?

MINISO este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013. În acești cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3.000 de magazine în peste 80 de țări de pe toate continentele. Compania japoneză are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și bineînțeles, Japonia sau China.

Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina.

Succesul MINISO se datorează unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la prețuri accesibile pentru clienți. Ye Guofu consideră că sintagma ”calitatea costă” este doar un pretext pentru majoritatea comercianților de a realiza profituri mari.

Design propriu

Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are în fața competiției este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de către producătorul japonez sunt create de designeri proprii și sunt asamblate pe linii de producție proprii.

Produsele comercializate se împart în șapte mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi și ambalaje speciale.

Retailerul japonez vinde și produse cu licență ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears. Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.

MINISO în România

MINISO Mega Mall va deveni magazinul de referință al brandului asiatic în România, însă va fi urmat de multe alte deschideri. Până la finalul anului, compania va avea patru magazine în țara noastră, ultima deschidere din 2018 fiind cea din Piața Romană, din 29 noiembrie, care va aduce un nou moment special și multe surprize pentru cei care vor lua parte la ea.

40 de magazine MINISO proprii în toată țara până în 2020

Începutul lui 2019 va aduce încă două mari deschideri în două centre comerciale din București. Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, conducerea MINISO plănuiește deschiderea a 40 de magazine proprii în toată țara până în 2020.

Strategia brandului pentru anul viitor include și deschiderea magazinelor MINISO în sistem de franciză. Compania japoneză vizează extinderea în toate orașele din România, board-ul fiind convins că astfel de parteneriate strategice vor contribui decisiv la consolidarea brandului MINISO.

Cu ambianța modernă și serviciile ireproșabile din magazinele sale, MINISO își dorește să atragă un public tânăr care preferă diversitatea și inovația la prețuri mici. Cele mai multe dintre produsele din magazinele MINISO se vând cu prețuri între 10 și 99 de lei.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from DIY retail, from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *