MatHaus by Arabesque lansează o nouă campanie de imagine, care repoziționează brandul de retail în fața specialiștilor în construcții

MatHaus by Arabesque, brandul de retail al celui mai mare distribuitor de materiale de construcții și finisaje din România, lansează o nouă campanie de imagine, care repoziționează brandul în fața specialiștilor în construcții.

MatHaus

La MatHaus au început lucrările de reabilitare a imaginii celor care muncesc pe șantiere. Pentru că, de-a lungul timpului, imaginea lor a avut de suferit. Și asta fără ca ei să aibă vreun cuvânt de spus, iar termenul de “Dorel” este mai mult o exagerare media întipărită în limbajul popular, precum o legendă.

Campania este centrată pe meșteri/specialiști în construcții, însă MatHaus nu scapă din vedere clientul final și faptul că este un magazin de la care se poate cumpăra orice de către oricine.

Uneori așteptările în raport cu lucrarea finală nu sunt realiste și nu sunt în controlul meșterilor deoarece se face rabat la buget și/sau calitatea materialelor, nu se respectă pașii și nu se includ toate materialelor necesare într-un proiect (unii clienți renunță la hidroizolare), din cauza vremii nefavorabile, (pereții nu se usucă suficient până la aplicarea stratului de vopsea, șapa nu se usucă suficient până la montarea parchetului), deci nu se respectă etapele necesare punerii în operă a materialelor prin forțarea unor deadline-uri scurte și nerealiste.

MATHAUS by Arabesque

Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii și finisaje din România, deține 28 de centre comerciale în România, dar are operațiuni similare și în Moldova, Ucraina și Bulgaria. Echipa din România numără peste 2.700 de oameni, iar forța logistică este asigurată de peste 1.000 de camioane specializate.

MatHaus by Arabesque, brandul de retail al companiei, are o rețea de 7 magazine în România situate în Pitești, Oradea, București – Vitan, Constanța, Craiova, Galați și Iași.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,239 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » MatHaus by Arabesque lansează o nouă campanie de imagine, care repoziționează brandul de retail în fața specialiștilor în construcții
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.