Mastercard și Dedeman lansează o campanie dedicată plăților electronice în magazine, ca parte a platformei Mastercard „Construiește un Viitor Mai Bun”

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, și Dedeman, lanțul de retail cu materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare din România, demarează o nouă campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România.

DedemanCampania face parte din platforma „Construiește un viitor mai bun cu Mastercard” care, pe lângă experiențe și momente de neprețuit oferite consumatorilor în cadrul parteneriatelor comerciale, susține inițiativa #NoiFacemUnSpital.

Clienții Dedeman care fac cumpărături utilizând cardul lor Mastercard, în orice magazin Dedeman din țară, în perioada 26 august – 25 octombrie 2019, pot câștiga o experiență de neprețuit pentru 2 persoane alături de artista Feli, într-un concert acustic privat, ce va avea loc în București.

Prin parteneriatul cu Dedeman, Mastercard continuă campaniile începute prin platforma de înregistrare activă www.participare.mastercard.ro, cu care au interacționat aproape un milion de posesori de carduri Mastercard din România în 2017 și 2018.

Consumatorii care doresc să se înscrie în campanie trebuie să plătească pentru cumpărăturile efectuate în magazinele Dedeman cu un card Mastercard sau Maestro, să trimită un SMS cu valoarea tranzacției la numărul 3718 (număr cu tarif gratuit în rețelele Telekom, Orange, Vodafone, Digi) sau să înscrie datele pe site-ul www.mastercard.ro/dedeman. Un participant poate efectua un număr nelimitat de tranzacții Mastercard și Maestro în locațiile partenere și poate trimite zilnic maximum 5 mesaje, indiferent de metoda de înscriere aleasă (SMS sau online). Numele câștigătorilor și premiile câștigătoare vor fi afișate pe site-ul www.mastercard.ro/promotii în termen de 20 de zile calendaristice de la validarea acestora.

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea.

Dedeman

Dedeman, liderul pieței românești de bricolaj, este afacerea de succes a doi antreprenori români. Începând cu 1992, pe parcursul celor peste 25 de ani de activitate, compania a înregistrat un succes constant datorat unei strategii de business desfăşurată în jurul clientului, cerinţele acestuia şi satisfacerea acestora fiind prioritare. În prezent, compania operează 49 de magazine în întreaga țară în care comercializează peste 45.000 de produse din domeniul construcțiilor și amenajărilor interioare.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,217 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Mastercard și Dedeman lansează o campanie dedicată plăților electronice în magazine, ca parte a platformei Mastercard „Construiește un Viitor Mai Bun”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.