Mastercard și Dedeman lansează o campanie prin care încurajează plățile electronice

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, şi retailerul român Dedeman anunță o campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România.

dedemanCampania se desfășoară sub umbrela E normal să îți dorești vacanța visurilor tale. Așa cum e normal să plătești cu Mastercard în Dedeman, prin care cei doi parteneri încurajează plata cu cardul la cumpărături, ca parte obișnuită a activităților zilnice.

Clienții Dedeman care plătesc cu cardul lor Mastercard în orice magazin Dedeman de pe întreg teritoriul României în perioada 2 iulie – 14 august și înregistrează valoarea conform regulamentului, pot câștiga zilnic câte un card cadou Dedeman în valoare de 500 de lei sau marele premiu: un voucher de vacanță în valoare de 10.000 de euro, care îi va permite câștigătorului să își aleagă destinația visurilor sale!

Prin parteneriatul cu Dedeman, Mastercard continuă campaniile începute prin platforma de înregistrare activă www.participare.mastercard.ro, cu care au interacționat peste 700.000 de posesori de carduri Mastercard din România în 2017 și 2018, fiind răsplătiți cu premii de peste 250.000 de euro.

„Cardul Mastercard este deja modalitatea preferată de majoritatea românilor pentru cumpărăturile zilnice, indiferent de natura lor. Suntem încântați de lansarea campaniei din magazinele Dedeman, parte a unui parteneriat extins, și abia așteptăm ca împreună să împlinim un vis – O vacanță oriunde în lume.”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard România.

Consumatorii care doresc să se înscrie în concurs trebuie să plătească pentru cumpărăturile efectuate în magazinele Dedeman cu un card Mastercard sau Maestro și să trimită un SMS cu valoarea tranzacției la numărul 3773 sau să înscrie datele pe site-ul https://participare.mastercard.ro/. Un participant poate efectua un număr nelimitat de tranzacții Mastercard în locațiile partenere și poate trimite zilnic maximum 5 mesaje, indiferent de metoda de înscriere aleasă (SMS sau online). Numele câștigătorilor și premiile câștigate vor fi anunțate în termen de o lună de la finalizarea campaniei pe site-ul www.mastercard.ro/promotii.

Dedeman

Dedeman, liderul pieței românești de bricolaj, este afacerea de succes a doi antreprenori români. Începând cu 1992, pe parcursul celor peste 25 de ani de activitate, compania a înregistrat un succes constant datorat unei strategii de business desfăşurată în jurul clientului, cerinţele acestuia şi satisfacerea acestora fiind prioritare. În prezent compania operează 48 de magazine în întreaga țară în care comercializează peste 50.000 de produse din domeniul construcțiilor și amenajărilor interioare.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 1831 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Mastercard și Dedeman lansează o campanie prin care încurajează plățile electronice
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.