În doi ani, HORNBACH va comercializa peste 30.000 de articole exclusiv prin magazinul online

După aproape 10 luni de la lansarea magazinului online, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, estimează că, în maximum doi ani, în completarea ofertei existente, peste 30.000 dintre produsele aflate în portofoliul companiei se vor putea cumpăra exclusiv online, prin prisma creșterii constante a segmentului destinat comercializării prin platformă. În prezent, în magazinul online HORNBACH sunt listate peste 40.000 de articole. În curând, va fi lansată și aplicația HORNBACH pentru mobil.

La lansare, targetul exprimat de managementul retailerului era listarea în online a peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finalul anului 2018.

Una dintre schimbările majore din ultima perioadă în ceea ce privește comportamentul de achiziție al clienților o reprezintă orientarea și către cumpărăturile online. Pentru a veni în întâmpinarea preferințelor clienților noștri, HORNBACH se adaptează anticipat acestor tendințe prin strategia asumată de creștere accelerată a platformei online.

Totodată, creșterea puternică a sortimentului de produse disponibile exclusiv online se datorează și posibilității livrării produselor direct de la partenerii locali și internaționali ai rețelei HORNBACH“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.

La lansare, targetul exprimat de managementul retailerului era listarea în online a peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finalul anului 2018. În prezent, magazinul online HORNBACH are listate peste 65% dintre produsele disponibile în magazinul fizic, iar peste 2.000 de produse se regăsesc exclusiv pe platforma online.

Mai multe magazine disponibile online decât în magazinele fizice

Conform reprezentanților HORNBACH, în decursul anului 2019 magazinul online va depăși ca număr articolele existente în magazinele fizice, datorită majorării sortimentelor listate exclusiv online. Așadar, ponderea produselor ce vor putea fi cumpărate exclusiv online va crește semnificativ, urmând ca în maximum doi ani să  depășească 30.000 de articole.

În oferta magazinului online HORNBACH, sunt adăugate zilnic articole noi, reunite în 12 categorii diferite, volumul acestora ajungând la mii de introduceri pe lună. În prezent, sunt disponibile online peste 40.000 de produse, de la 27.000 câte existau la data de 23 ianuarie 2018, când a fost lansat magazinul. Cele mai multe dintre acestea sunt disponibile în stoc, iar livrarea lor se efectuează în termen de 2-5 zile de la comandă, atât B2C, cât și B2B, oriunde în țară.

Planificatorul de spațiu interior de pe platforma online

O funcționalitate foarte utilă, special creată pentru clienții care doresc să cumpere online, este planificatorul de spațiu interior de pe platforma online, actualizat de câteva săptămâni cu o extensie a spațiului exterior. În cazul celui pentru interior, clienții au posibilitatea de a-și alege virtual pardoseala (laminată, parchet, vinil), vopseaua lavabilă sau tapetul, iar la planificatorul exterior se pot alege ușile de exterior, tencuielile de soclu sau de fațadă etc. După selecție, clienții pot comanda produsele online sau pot merge cu lista de produse în magazine pentru a le vizualiza și cumpăra.

Conceptul Omnichannel

Totodată, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor clienților, atât a celor din online, cât și din offline, HORNBACH a implementat conceptul Omnichannel, pentru a oferi aceeași experiență de cumpărare, informații și funcționalități pe tot parcursul fluxului de cumpărare, indiferent de canalul ales.

Spre exemplu, un client poate alege să comande online cu livrare acasă, dar dorește să plătească marfa în magazinele HORNBACH, alt client poate comanda online și dacă nu este mulțumit de produsul achiziționat îl poate returna în cel mai apropiat magazin fizic. Un serviciu foarte utilizat de către clienți este cel de rezervare și ridicare, prin intermediul căruia clienții își pot rezerva produsele online și le pot ridica din magazinele fizice în 4 ore.

Aplicația Hornbach pentru mobil

În curând va fi lansată și aplicația HORNBACH pentru mobil, care vine cu noutăți pentru piața din România și care va ușura procesul de achiziție atât online, cât și offline.

HORNBACH România

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 157 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București – Berceni, București – Militari, București – Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from DIY retail, from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *