Leroy Merlin, Auchan Retail și Boulanger, branduri franceze de retail aparținând familiei Mulliez, au lansat platforma Enki, o aplicație universală care conectează mai multe dispozitive pentru case inteligente.
Aplicația Enki din jurul casei inteligente conectate se traduce, în mod concret, prin lansarea unei cutii, în luna mai, care va gestiona o întreagă gamă de obiecte din casă, de la obloane la termostate, de la radiatoare până la iluminat.
Casele inteligente se bazează pe mai multe device-uri conectate, care funcționează de obicei pe propriile lor aplicații. Leroy Merlin, Auchan Retail și Boulanger au făcut echipă pentru a lansa cel mai amplu ecosistem de dispozitive conectate interoperabile pentru case inteligente.
Platforma Enki este disponbilă pentru 20 de branduri și 137 de device-uri și va fi extinsă pentru peste 35 de branduri și 200 de obiecte până la finalul anului 2018. Retailerii deja extind platforma pentru a fi disponibilă în 927 de magazine din Franța.
60 de oameni din toate cele trei companii lucrează la acest concept. Scopul este, de asemenea, de a extinde utilizările Enki, în lunile următoare, și spre alte domenii precum: sănătate, hrană sau divertisment. Reprezentanți ai Familiei Mulliez au declarat că și alte branduri de retail din portofoliu, precum Decathlon, s-ar putea alătura conceptului Enki.
Leroy Merlin
Leroy Merlin, unul dintre cei mai importanți retaileri DIY la nivel mondial, parte din grupul francez Adeo, a devenit în acest an jucătorul cu numărul doi din piaţa DIY din România. În prezent, în România, funcţionează 16 magazine LEROY MERLIN: câte două magazine în Bucureşti şi Cluj-Napoca şi câte un magazin în Bragadiru, Ilfov, Craiova, Ploieşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara şi Oradea.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.