LEROY MERLIN lansează noua campanie de comunicare “1001 Proiecte Împreună”

LEROY MERLIN, al doilea jucător de pe piața locală de DIY, lansează noua campanie de comunicare “1001 Proiecte Împreună”, care pune accent pe timpul de calitate petrecut în familie și implică angajați din cadrul companiei.

Leroy Merlin

Un studiu realizat în România arată că 6 din 10 copii simt nevoia să petreacă mai mult timp cu părinții. Pornind de la această realitate, psihologii le recomandă părinților să îi implice pe copii în activitățile casnice. Astfel, Leroy Merlin se poziționează ca un brand apropiat și empatic, care întărește relațiile din cadrul familiei prin proiecte de bricolaj.

Protagoniștii campaniei sunt angajații Leroy Merlin

În premieră pentru retailerul francez de DIY, protagoniștii campaniei “1001 Proiecte Împreună” nu sunt actori profesioniști, ci chiar colegi din cadrul companiei LEROY MERLIN și copiii acestora.

În urma unui casting intern, au fost selectați angajați din companie care să redea cât mai bine personajele campaniei. Membrii echipei Leroy Merlin s-au bucurat de experiența unui casting real, care a ținut cont de spontaneitatea, lejeritatea și dezinvoltura lor în fața camerei de filmat.

Campania, care va rula pe tot parcursul anului acesta și va fi comunicată pe toate canalele disponibile – TV/OOH/Online – poartă semnătura Ogilvy România și a fost filmată cu ajutorul Casei de Productie 1 Off și a regizorului Dan Ardelean.

Mai multe detalii pe: www.leroymerlin.ro/1001-proiecte.

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy și oferă pieței locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitală. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local – Philips, ETI Gida, Lenovo, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Bayer, Sanofi, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Globalworth, Dr.Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi alte companii de renume.

LEROY MERLIN

LEROY MERLIN este liderul european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit. Companie inovatoare din cadrul ADEO, LEROY MERLIN deține aproape 500 de magazine în 13 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud și aproape 88.000 de colaboratori.  În România funcționează 17 magazine LEROY MERLIN, cu peste 2.000 de angajați în 13 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,214 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » LEROY MERLIN lansează noua campanie de comunicare “1001 Proiecte Împreună”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.