LEROY MERLIN: „În 2019, businessul a crescut cu peste 20%, ne-au trecut pragul în magazine peste 12 milioane de clienţi și am progresat mai rapid decât piaţa”

În 2019, LEROY MERLIN, al doilea jucător de pe piața locală de DIY, a crescut vânzările cu peste 20%, an în care peste 12 milioane de clienţi au trecut pragul magazinelor retailerului francez. De asemenea, retailerul a facut primii pași către transformarea omnicanal și a stabilizat compania din punct de vedere al forței de muncă. Despre acestea dar și despre planurile LEROY MERLIN în 2020, în interviul pentru BricoRetail.ro realizat cu Frédéric Lamy, Directorul General al companiei LEROY MERLIN Romania.

Leroy MerlinCare au fost cele mai importante proiecte finalizate în 2019?

În decembrie 2019 am implementat serviciul click & collect (Rezervă & Ridică) în cadrul magazinelor din Craiova și Cluj, fiind un prim pas în transformarea omnicanal pe care o vizăm pentru anul 2020. În atingerea acestui obiectiv, am echipat fiecare angajat cu un smartphone performant care să susțină activitățiile operaționale zilnice.

Ce a adus 2019 diferit fața de 2018? Care au fost cele mai mari provocări ale lui 2019?

Am consolidat stabilitatea companiei din punct de vedere al forței de muncă, în condițiile unei piețe încă instabile. Totodată, am lansat programul de cursuri pentru managementul companiei și am dat startul unei noi strategii de alegere a noilor game de produse.

Ce a susținut performanța financiară din 2019? Care au fost principalii piloni pe care s-a bazat creșterea?

Anul 2019 a fost plin de provocări, dar a fost fără îndoială unul exceptional. Businessul a crescut cu peste 20%, ne-au trecut pragul în magazine peste 12 milioane de clienţi și am progresat mai rapid decât piaţa. În vederea atingerii obiectivelor propuse, ne-am focusat eforturile pe oferirea celui mai mic preț, pe optimizarea costurilor funcționale și pe dezvoltarea gamelor de produse menite să susțină proiectele complete ale clienților noștri.

A depășit Leroy Merlin cifra de afaceri de 500 000.000 de euro în 2019?

În 2019, am depășit cifra de afaceri de jumătate de miliard de euro și estimăm că în 2020 vom avansa cu încă două cifre.

Au fost implementate serviciile de click and collect în 2019, conform declarațiilor anterioare? 2020 este anul în care magazinul online Leroy Merlin va fi operațional?

Vom finaliza implementarea în toate magazinele a serviciului Rezervă si Ridică la sfârșitul lunii martie 2020 și facem primii pași spre ecommerce în luna februarie 2020.

Ce credeți că se va schimba cel mai mult în piața de retail în 2020 și de ce?

Cu siguranță piața de retail va avea un trend ascendant și anul acesta. Credem cu tărie în continuitatea dezvoltării pieței de bricolaj, deoarece românii investesc tot mai mult în renovarea locuinţelor şi continuă să achiziționeze bunuri imobiliare.

Ce așteptări aveți de la 2020?

Pentru anul 2020, ne propunem să depășim obiectivele, la fel cum am realizat si în anul anterior. Ne focusăm în continuare pe dezvoltarea profesională a colegilor și pe siguranța oferită în cadrul magazinelor mai ales că numărul clienților este în continuă creștere.

Se va deschide în acest an magazinul din Theodor Pallady? Alte proiecte (magazine noi) în curs?

Magazinul Leroy Merlin Pallady se va lansa în următoarele luni și punem temelia celui de-al 19-lea magazin, în Târgoviște.

LEROY MERLIN

LEROY MERLIN este liderul european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit.

Companie inovatoare din cadrul ADEO, LEROY MERLIN deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Peste 115.000 de colegi fac parte din familia LEROY MERLIN..

Aflată într-un progres constant, compania ADEO a devenit cea mai mare companie franceză de pe piața internațională. În prezent, companiile grupului ADEO sunt recunoscute peste tot în lume prin numeroasele premii “Great Place to Work Institute”.

În România funcționează 17 magazine LEROY MERLIN, cu peste 2.000 de angajați în 13 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,186 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » LEROY MERLIN: „În 2019, businessul a crescut cu peste 20%, ne-au trecut pragul în magazine peste 12 milioane de clienţi și am progresat mai rapid decât piaţa”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.