Kingfisher vrea să-şi creasca profitul, pe următorii 5 ani, cu 500 de milioane de lire sterline

Grupul britanic Kingfisher, cel mai mare lanţ de magazine de bricolaj din Europa, a prezentat azi, 25 ianuarie 2016, un plan pe 5 ani care ar urma să ducă la creşterea profitului său anual cu 500 milioane de lire sterline (715 milioane de dolari) la finele celui de-al cincilea an.

Prezentându-şi strategia pe termen lung, directorul general Veronique Laury a adăugat că Kingfisher are de gând să returneze acţionarilor 600 milioane de lire sterline pe parcursul următorilor trei ani, cel mai probabil sub forma unor răscumpărări de acţiuni, care se vor adăuga dividendelor ce vor fi distribuite anual.

„Cu o hartă clară însoţită de ţinte clare pe termen lung, amploarea oportunităţilor în următorii cinci ani este una semnificativă”, a declarat Veronique Laury.

Săptămâna reducerilor nebune la Flanco: 22 – 30 ianuarie

Kingfisher plc este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa şi al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1134 de magazine în nouă ţări din Europa şi Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depot şi Screwfix.

În România, Kingfisher a preluat în 2013 cele 15 magazine Bricostore de la Group Bresson din Franţa şi, în luna septembrie a anului trecut, a finalizat procesul de transformare a acestora în formatul Brico Depot.

Sursa: Agerpres.ro

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *