Grupul britanic Kingfisher, cel mai mare retailer de bricolaj din Europa şi operatorul reţelei Brico Depot din România, a anunţat rezultatele financiare pentru al treilea trimestru din 2017.
Grupul Kingfisher a avut, în al treilea trimestru din 2017, vânzări de 3 miliarde de lire sterline, o scădere de 0,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Rezultatele financiare ale grupului reflectă vânzările slabe din Franţa şi inconstanţa vânzărilor din prima jumătate a anului, unde la nivel total, au scăzut cu -3,5%. În schimb, au avut loc creșteri ale vânzărilor în UK și Irlanda, cu +2,5%, iar pe plan internațional cea mai mare creștere a avut loc în Polonia, cu +6,1%.
Kingfisher plc este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa şi al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1.134 de magazine în nouă ţări din Europa şi Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depot şi Screwfix.
În România, Kingfisher a preluat în 2013 cele 15 magazine Bricostore de la Group Bresson din Franţa, iar în luna septembrie a anului trecut, a finalizat procesul de transformare a acestora în formatul Brico Depot.
De asemenea, în primul semestru din 2017, grupul Kingfisher a anunțat cumpărarea Praktiker România S.R.L., care a rămas sub rezerva aprobării și este de așteptat ca tranzacția să se încheie până la sfârșitul anului. Praktiker România este cel mai cunoscut brand din piaţa de DIY, cu un nivel de notorietate de peste 98%. În prezent, compania are 27 de magazine în 23 de oraşe din ţară.
În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.