Grupul britanic Kingfisher, cel mai mare retailer de bricolaj din Europa şi operatorul reţelei Brico Depot, prezentă şi în România, a anunţat rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2017. Rezultatele acoperă o perioadă de 3 luni, până la data de 30 aprilie 2017.
Grupul Kingfisher a avut în primul trimestru din 2017, vânzări de 2,9 miliarde de lire sterline, o scădere de 0,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Rezultatele financiare se datorează creşterilor din UK și deopotrivă scăderilor din Franța, unde la nivel total, vânzările au crescut cu +5,3%. Sunt rezultate îmbucurătoare la nivel internațional, unde creșterea totală a vânzărilor a fost de 18,4%, o piață aflată într-o creştere constantă de susținere. Cele mai mari creșteri la nivel internațional au fost înregistrate în Rusia (35,8%) și în Polonia (17,0%).
Kingfisher plc este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa şi al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1.134 de magazine în nouă ţări din Europa şi Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depot şi Screwfix.
În România, Kingfisher a preluat în 2013 cele 15 magazine Bricostore de la Group Bresson din Franţa, iar în luna septembrie a anului trecut, a finalizat procesul de transformare a acestora în formatul Brico Depot.
În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.