Kingfisher lansează brand-ul GoodHome, disponibil și în rețeaua Brico Depôt din România

Kingfisher, companie internațională de Home Improvement, care în România operează rețeaua de magazine Brico Depôt, lansează noul brand internațional GoodHome. Din luna mai 2019, produsele și serviciile GoodHome vor fi disponibile și online în magazinele B&Q, Castorama și Brico Depôt din Marea Britanie, Franța, Polonia și România. 

Gama de produse GoodHome va oferi o modalitate nouă și mai simplă de îmbunătățire a locuinței, atât pentru amatori, cât și pentru profesioniști, indiferent dacă proiectele lor sunt de mari sau mici dimensiuni.

GoodHome

Această acțiune marchează ultima etapă din procesul de transformare a companiei Kingfisher. În ultimii trei ani, compania a unificat procesul de aprovizionare, a dezvoltat noi game de produse și servicii și a investit în îmbunătățirea experiențelor digitale omnichannel. Prin intermediul GoodHome, aceste inovații devin acum vizibile clienților pentru prima dată.

Noul brand își propune să revoluționeze piața de Home Improvement prin oferirea de produse și soluții unice axate în primul rând pe design, calitate superioară și prețuri accesibile. Toate gamele GoodHome sunt concepute pentru a simplifica experiența clienților, cu accent pe 11 dintre cele mai frecvente proiecte de renovare și reamenajare a locuinței.

Un nou concept de magazine, într-un format expres

Kingfisher testează și un concept nou de magazine GoodHome, într-un format expres. Primul astfel de magazin a fost deschis în Marea Britanie la Wallington, lângă Croydon.

GoodHome este rezultatul anilor investiți în analiza felului în care oamenii din Europa își petrec viața în case de diferite forme, mărimi și pe parcursul a diferite perioade de timp. Discuțiile cu mii de oameni din 10 țări relevă cât de importante sunt casele pentru toți. De asemenea, s-a aflat cât de stresantă și complicată poate fi activitatea de îmbunătățire a locuinței, cât de des pot apărea probleme sau că unii oameni nu-și permit costul pe care aceste proiecte îl implică.

Brandul GoodHome va răspunde provocărilor cu care se confruntă în mod frecvent clienții prin:

·  Soluții noi. Designerii noștri vor folosi cunoștințele acumulate de la clienți pentru a crea produse noi și inovative care vor face îmbunătățirea locuinței mai ușoară și mai simplă.

Prețuri accesibile. Prin aplicarea conceptului de economie de scară și folosirea unui design inteligent, compania va oferi produse de calitate la prețuri mici, venind în ajutorul celor care își doresc cele mai bune soluții la prețuri accesibile.

Informații specializate. În magazine, clienții vor găsi experți care le vor veni în ajutor cu informații necesare în procesul de reamenajare. Compania a creat Academia GoodHome pentru a-și pregăti angajații să devină experți.

Simplitate. Scopul GoodHome este să simplifice activitatea de îmbunătățire a locuinței pentru clienți, de la conceperea unor instrumente digitale pentru planificarea unui proiect, până la crearea unor produse care sunt ușor de folosit și de instalat. Exemplele includ o baterie care se montează dintr-o singură mișcare, dar și mobilier de baie modular care se potrivește oricărui spațiu.

Sustenabilitate. Brandul GoodHome este unul sustenabil, produsele fiind create cu această valoare în minte. Bateriile sunt create pentru a avea un consum redus de apă, iar vopseaua are capacitatea de a purifica aerul. De asemenea, prin angajamentul luat de a veni în sprijinul comunității, ne vom folosi timpul, cunoștințele și resursele pentru a face accesibilă activitatea de îmbunătățire a locuinței celor în nevoie.

Véronique Laury, CEO Kingfisher, a declarat:

„Casele sunt importante pentru oameni. Vor să le facă mai bune și să se simtă mândri de ele. Dar, adesea, îmbunătățirea locuinței poate fi complicată și stresantă, un adevărat coșmar. De aceea, vrem să transformăm complet această activitate, iar îmbunătățirea locuinței să se desfășoare într-un mod cu totul nou.

Am identificat această oportunitate acum trei ani și am regândit fiecare proces al modului nostru de operare. Am început să punem bazele și să creăm condițiile pentru o experiență nouă și inovatoare pentru clienți. GoodHome este următoarea etapă incitantă din acest proces de transformare. Momentul în care transformarea devine concretă pentru clienți.

GoodHome este noua noastră propunere de îmbunătățire a locuinței pentru clienți, la nivel internațional, care se bazează pe înțelegerea profundă a clienților noștri. Reprezintă toate schimbările pe care le-am făcut – soluții simple, sustenabile, unice și inovatoare, rezistente în timp și accesibile. GoodHome este brandul pe care-l asociem cu tot ceea ce facem pentru ca îmbunătățirea locuinței să fie accesibilă tuturor: o nouă ofertă de produse, noi servicii, noi concepte de magazine, centrul nostru de training și noua noastră fundație caritabilă”.

Din luna mai 2019, produsele și serviciile GoodHome vor fi disponibile și online în magazinele B&Q, Castorama și Brico Depôt din Marea Britanie, Franța, Polonia și România.

Kingfisher

Kingfisher este o companie internațională de Home Improvement, cu peste 1.300 de magazine în 10 țări din Europa, Rusia și Turcia și cu o echipă de 77.000 de omeni. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix.

GoodHome

GoodHome este noul brand de îmbunătățire a locuinței, care va oferi o modalitate nouă și mai simplă atât pentru proiecte realizate de amatori, cât și de profesioniști. Va oferi produse și soluții unice, cu focus pe design, de înaltă calitate și la prețuri avantajoase, astfel ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor.

GoodHome si logo-ul GoodHome sunt marci inregistrate detinute de Kingfisher group.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,214 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Kingfisher lansează brand-ul GoodHome, disponibil și în rețeaua Brico Depôt din România

Spune-ți părerea

  1. Profesionalism încântată de serviciile angajaților Bricodepot Focșani. Tot inainte Sunteti buni !!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.