Kingfisher (Brico Dépôt) și Endava anunță deschiderea unui nou hub tehnologic în Cluj-Napoca

Kingfisher, compania internațională de bricolaj care deține branduri de renume din industrie, precum B&Q, Screwfix, Castorama și Brico Dépôt, anunță lansarea noului său hub tehnologic din Cluj-Napoca, România, în parteneriat cu Endava, o companie lider de servicii tehnologice cu sediul la Londra, care combină inginerie de clasă mondială, expertiză în industrie și o mentalitate centrată pe oameni. În următorul an, hub-ul tehnologic va oferi 100 de locuri de muncă, pentru diverse poziții.

Kingfisher

Hub-ul din Cluj-Napoca subliniază angajamentul Kingfisher de a dezvolta echipe de ingineri talentați care să lucreze direct pentru brandurile din portofoliul său, în țări precum Marea Britanie, Franța, Polonia și, începând de acum, România. Prin această decizie strategică, compania își propune să crească nivelul de inovație și agilitate, dar și să ofere cele mai bune experiențe posibile clienților săi, la nivel global.

100 de ingineri va angaja Kingfisher în noul hub

Pe parcursul anului 2024, Kingfisher intenționează să angajeze în hub-ul din Cluj 100 de ingineri, pe diverse poziții, de la specialiști în platforme cloud și până la ingineri software, ingineri de calitate sau ingineri de date. Compania își propune să angajeze 25 de noi colegi în fiecare trimestru și se va concentra pe integrarea acestor noi echipe în comunitatea de ingineri Kingfisher existentă deja.

Thierry Garnier, Chief Executive Officer Kingfisher a declarat: „Tehnologia a fost întotdeauna importantă pentru industria de retail, însă astăzi, mai mult ca oricând, se află în top pe lista de priorități a liderilor din orice domeniu. În cadrul Kingfisher, cred că nu există zi în care să nu se aducă în discuție tehnologia, într-o formă sau alta. Aceasta contribuie la creșterea comerțului electronic, dar și la orice aspect din zona de retail, de la logistică și strategii de prețuri și până la soluții AI și media. De aceea ne-am propus să fim un magnet pentru talentele de top din tehnologie și data science.”

Adela Smeu, Chief Executive Officer Brico Dépôt România a menționat: „Alegerea României pentru deschiderea acestui hub tehnologic nu este deloc întâmplătoare. Grupul din care facem parte recunoaște experiența înaltă pe care țara noastră o are în domeniul IT, precum și calitatea serviciilor oferite. Suntem mândri și ne bucurăm să facem parte dintr-un grup care investește constant și cu hotărâre în tehnologie și inovație.”

Paul Maguire, Head of Retail Delivery la Endava a spus: „În ziua de azi orice afacere se bazează mai mult sau mai puțin pe tehnologie, cu atât mai mult în retail. Suntem onorați să fim partenerii Kingfisher în procesele sale de evoluție și modernizare software, Endava contribuind nu doar prin expertiză, cât și prin talent tehnic local. Ne dorim să continuăm să oferim valoare și o experiență tot mai bună pentru clienții Kingfisher.”

România, „Silicon Valley” a Europei

Datorită faptului că industria IT este foarte dezvoltată în Cluj-Napoca, România este deseori numită „Silicon Valley” a Europei de Est, ceea ce înseamnă că țara este privită ca un mediu ideal pentru inovația tehnologică. Kingfisher a ales Cluj-Napoca ca fiind următorul său hub tehnologic  datorită poziției geografice strategice, a numărului mare de talente disponibile și a prezenței diverselor companii multinaționale de tehnologie și servicii.

Kingfisher și Endava vor lucra împreună, îndeaproape, pentru a asigura o integrare și o creștere graduală a hub-ului din Cluj. Acest parteneriat evidențiază obiectivul comun al celor două companii pentru excelență și inovație.

Decizia de a investi într-un hub tehnologic în România face parte din strategia Kingfisher de a își extinde capabilitățile interne în data science și inginerie software. O altă lansare de succes a unui hub similar a avut loc în decembrie 2022, în Cracovia, Polonia, care a ajuns la o echipă de aproximativ 80 de angajați.

 Kingfisher

Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susținute de o echipă de 74.000 de colegi. Oferim produse și servicii pentru îmbunătățirea locuinței consumatorilor finali și profesioniștilor care fac cumpărături în magazinele noastre și prin canalele noastre de vânzare online. La Kingfisher, scopul nostru este să facem îmbunătățirea locuinței accesibilă tuturor.

 Brico Dépôt România

Brico Dépôt Romania este parte a grupului Kingfisher. Produsele și serviciile noastre sunt apreciate lunar de milioane de clienți, fie că aceștia aleg să ne treacă pragul celor 32 de magazine din ȋntreaga ţară sau preferă să cumpere online.

  Endava

Endava este o companie globală axată pe implementarea ultimelor tehnologii care produc valoare adaugată. Combinând ingineria de clasă mondială, expertiza în industrie și o mentalitate centrată pe oameni, Endava este un consultant și un partener pentru clienții săi, sprijinindu-i să inoveze și să iși transforme afacerile. Parteneri ai unor branduri globale, Endava ajută companiile să accelereze și să profite de noi modele de afaceri și oportunități de pe piață din diverse industrii, care includ plăți, asigurări, finanțe și servicii bancare, tehnologie, media, telecomunicații, comerț cu amănuntul și bunuri de larg consum, distribuție, medicină și științe ale vieții, automobile și călătorii. De la idee la implementare, echipele multidisciplinare din Endava își susțin clienții în fiecare pas al călătoriei lor de transformare digitală, creând platforme dinamice și experiențe digitale inteligente.


Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *