kika România își schimbă strategia după preluarea companiei de către Grupul Sud-African Steinhoff

kika România a anunțat azi, 13 mai 2014, într-o conferinţă de presă, lansarea unei noi strategii de business, începând cu anul financiar 2014, ca urmare a preluării grupului austriac kika Leiner de către Grupul Sud-African Steinhoff.

Ce a însemnat şi înseamnă compania kika în lume, până la preluarea din decembrie 2013 de către grupul Steinhoff plus strategia de business, ca parte a Grupului Steinhoff, se poate vedea în următorul infografic:

kika infografic

Alăturarea unui jucător global precum Grupul Sud-African Steinhoff, înseamnă pentru kika România:

– extinderea numărului de furnizori de mobilier și decorațiuni interioare, păstrând totodată ponderea importantă furnizorilor importanți, un update al portofoliului care acum numără aproximativ 70.000 de soluții configurabile după preferințele clienților, game de produse noi, stiluri multiple pentru fiecare tip de personalitate.

– game extinse de produse fresh

– stiluri multiple pentru fiecare tip de personalitate: industrial, vintage, marin, minimalist, scandinav, clasic, romantic etc

– decoraţiuni pline de culoare, tonice

– modificarea layout-ului

– preţuri mai accesibile: kika va reduce prețurile constant începând cu acest an, cu până la 15%, la majoritatea produselor din magazin, odată cu accesul la achiziţia, logistica şi aprovizionareagrupului Steinhoff, păstrându-se acceaşi calitate a produselor şi serviciilor kika.

– noua strategie va aduce un plus de 5% în vânzări, în 2014

Care sunt cele mai bine vândute produse la kika?

În acest moment, cele mai bine vândute produse kika sunt canapelele, urmate de dormitoare și mobilier dining. În ceea ce privește decorațiunile și accesoriile, cele mai bine vândute produse sunt lămpile și textilele.

Comparativ cu anul trecut, kika a înregistrat deja o creștere de două cifre a vânzărilor de canapele, mobilier pentru living (38%), grădină, birou și de obiecte de iluminat.

Conform devizei „totul dintr-o singură sursă”, kika oferă o paletă largă de servicii. În toate sectoarele, acest concept este orientat în funcție de clientul țintă.

Comunicarea

Comunicarea va fi diferită, mult mai targetată și orientată către consumator, noul slogan al companiei fiind “kika, ne vedem acasă”.

kika România a lansat deja 3 broșuri noi, valabile timp de mai multe luni de zile, care prezintă noile produse precum și pe cele cu prețuri reduse. Spre exemplu, living-ul Start care include și o măsuță are prețul de 549 lei, iar canapeaua extensibilă Flash va costa 599 lei.

1“Industria mobilei cunoaște an de an fluctuații, iar kika este o companie bine pregătită pentru a face provocărilor generate de piețele aflate în permanentă schimbare”, declară Lars Lund, country manager kika România.

“Pentru kika România este deosebit de importantă preluarea de către grupul Sud African Steinhoff, una dintre cele mai mari companii din lume în domeniul retailului pe piața de mobilă. Ne-am dorit ca brandul, continuitatea și siguranța locurilor de muncă să fie susținute și de noul proprietar. Steinhoff este o companie de succes listată la bursă care își are originea în cadrul unei afaceri de familie – asemenea nouă – și deține aceeași filozofie a calității”, adaugă Lars Lund.

De asemenea, compania va crește vizibilitatea în social media, prin prezența în toate rețelele sociale, iar lunar clienții vor primi sfaturi utile din partea home designer-ului kika în cadrul unei rubrici nou lansate, Design Video. Prin intermediul acesteia, retailerul de mobilier oferă idei interesante de amenajare a spațiului. Filmele pot fi văzute pe pagina de Facebook a companiei și YouTube.

kika a deschis magazinul din România în anul 2008. În magazinul kika se vând peste 21.000 de articole de la peste 4.500 de furnizori, dintre care doar un procent de 6-7% îl reprezintă producătorii autohtoni, procent care va creşte odată cu noua strategie de business.

kika are în plan ataşarea unui serviciu de cumpărături online, în următoarele 8-12 luni. Conform noului plan de business, conducerea kika România a anunţat că niciun alt magazin nu se va deschide în 2014, în România, deşi kika deţine terenuri în Constanţa, Oradea şi Timişoara.

Galerie foto magazin kika România (poze realizate cu noul HTC One (M8))

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,217 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Home Deco » kika România își schimbă strategia după preluarea companiei de către Grupul Sud-African Steinhoff
Explorează subiecte similare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.